Türkiye'nin en sevilen markası OPET oldu
Akaryakıt dağıtım sektöründe müşteri memnuniyetinin lideri OPET, 4’üncü kez akaryakıt istasyonları sektöründe “Lovemark- Aşkla Bağlanılan Markası” seçildi
09.11.2018 00:00:00
OPET, Mediacat Dergisi'nin Ipsos işbirliği gerçekleştirdiği Lovemarks (Aşkla bağlanılan marka) araştırmasında, bir kez daha "Türkiye'nin Aşkla Bağlandığı Akaryakıt Dağıtım Şirketi" seçildi. Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen ödül töreninde, OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, ödülü Media Cat Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan ve IPSOS Reklam Araştırmaları Genel Müdürü Özlem Bulut'tan aldı.
Ipsos tarafından yapılan açıklamada "akaryakıt kategorisi markaları iletişim çalışmalarına hız kesmeden devam etse de tüketicinin kalbinde OPET'in yerini hiçbir marka dolduramıyor. Müşterilerine sadece akaryakıt değil, memleket sevgisi sunduğunu söyleyen markanın bu duygusal iletişim çalışması yüzde 30 zihin payı elde etmesini sağladı. En yakın rakibinin puanı ise yüzde 24 olarak hesaplandı" denildi.
EKONOMİ SERVİSİ