Boydak'tan mobilyada yatırım atağı
Boydak Holding, Türkiye'nin en büyük mobilya fuarına bu yıl da İstikbal, Bellona ve Mondi markalarıyla çıkarma yaptı. Boydak Holding CEO'su Memduh Boydak, 2015'te İstikbal, Bellona ve Mondi markalarına toplam 250 milyon TL yatırım yapmayı hedeflediklerini
31.01.2015 00:00:00
YENİ MESAJ/İSTANBULBoydak Holding, 5 kıtada 150'den fazla ülkeye ihracat gerçekleştiren ve Türk mobilya endüstrisini 11'inci kez CNR Expo Fuar Merkezi'nde yurtiçi ve yurtdışından gelen misafirlerle buluşturan İstanbul Mobilya Fuarı'na (İSMOB) bu yıl da yeni ürünleriyle katılıyor. Boydak; İstikbal, Bellona ve Mondi markalarıyla yaklaşık 2500 metrekare alanda toplam 227 yeni ürünü görücüye çıkarıyor. 2014 verimli geçtiİstikbal, Bellona ve Mondi ile mobilya sektöründe 2014 yılında da liderliklerini koruduklarını vurgulayan Boydak Holding CEO'su Memduh Boydak, "2014 yılı mobilya markalarımız açısından verimli bir yıl oldu. Bugün itibarıyla mobilya markalarımız İstikbal, Bellona ve Mondi ile tüm dünyada 300'ü aşkın mağazamız ve 5000 satış noktamızla faaliyet gösteriyor, yaklaşık 140 ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz. Mağazalaşmaya hız verdiğimiz 2014 yılında yurtiçinde 107, yurtdışında ise 37 olmak üzere toplam 144 yeni mağaza açtık. Mobilya markalarımızla 3.5 milyar TL ciroya, 150 milyon dolar ihracat rakamına ulaştık. 2014 yılı için büyüme oranımızı yüzde 10 olarak belirlemiştik. Bu rakama ulaştığımız için mutluyuz" dedi. 2015'te 107 yeni mağaza açacakBiten verimli bir yılın ardından 2015'e hızlı bir giriş yaptıklarını da belirten Memduh Boydak, sözlerini şöyle sürdürdü: "2015 yılı mağazalaşma çalışmalarımızı biraz daha yoğunlaştıracağımız bir yıl olacak. 'Her gün yeni bir ilk' olarak belirlediğimiz mottomuzu (marka sloganı) dünyanın her bölgesinde yeni bir ilk gerçekleştirmek adına kullanarak ilerleyeceğiz. Bu yıl yurtdışında 46 yeni mağaza, yurtiçinde ise 107 mağaza açmak hedefiyle yola çıktık. Özellikle yurtdışı operasyonlarımız hem bir dünya markası olmak hem de Türk markalarını dünyada tanıtmak adına bizim için büyük bir önem taşıyor. Ayrıca ciromuzun önemli bir bölümünü de ihracat ayağımızla elde ediyoruz. Halen 140 ülkeye ihracat yapıyoruz ve 50 ülkede münhasır mağazalarımız mevcut. Üretimimizin yaklaşık yüzde 15'ini ihraç ediyoruz. Bu yıl yine hızlı büyümemizi sürdürmek istiyoruz. Bu amaçla mobilya markalarımız İstikbal, Bellona ve Mondi ile 250 milyon TL yatırım yapmayı ve yüzde 10 büyümeyi hedefliyoruz."
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.