Hemen hemen tüm SSK sağlık kurumlarında halkı canından bezdiren tablolarla karşılaşılırken SSK İzmir Merkez Dispanseri Başhekimi Opt. Dr. Sırrı Sorguç, 3. kez ISO 9001-2000 Uluslararası Kalite Belgesi aldıklarını bildirdi.
Sorguç, SSK hastanelerinin "sınırlı imkanlarla çalışanların azmi ve inancıyla mucize denilecek hizmetler ürettiğini" belirtti. Sıramatik uygulamasıyla merkezde kuyruk çilesini ortadan kaldırdıklarını kaydeden Sorguç, 65 yaş ve üstündekilerin, özürlülerin, çocuk hastaların randevu almadan da muayene hizmetinden yararlandığını söyledi. Sorguç, bebek emzirme odası ve hasta hakları görevlileri bulunan dispanserde, oluşturdukları interaktif web sayfasından sağlık karnesi hizmeti de alındığını bildirdi.
Dispansere günde ortalama bin ila bin 200 hasta başvurduğunu ifadeeden Sorguç, şu bilgiyi verdi: "Tahlil, film, ultrason ve muayene aynı günde sonuçlanmaktadır. Haftada 2 gün heyet hizmeti veriyoruz. Anketlerde, 3 yıldır hasta memnuniyeti yüzde 80'in üzerinde çıkıyor. Başarımızı ekip çalışmasına borçluyuz. Önceki yıllarda olduğu gibi 3. kez sıfır hatayla kalite bayrağını dalgalandırmaya hak kazandığımız için çok mutluyuz. Tabi ki zaman zaman sorunlarımızla baş etmekte zorlanabiliyoruz. Ama bu SSK'nın genel eleman eksikliği nedeniyle oluşmakta ve hastalarımızın haklı tepkilerinin, kızgınlıklarının adresi de olmaktayız." Merkezde 20'si uzman 45 hekim ve toplam 130 personelle hizmet verdiklerini belirten Sorguç, bin 500 kişiye aile planlaması konusundadanışmanlık hizmeti verdiklerini, doğum kontrol hapı, kondom ve spirali ücretsiz dağıttıklarını söyledi.
SSK Merkez Dispanseri, kalite belgesiyle 6 Kasım 2002 tarihinde tanıştı. Dispanser, TSE İcra Kurulu kararıyla TSE- EN-ISO 9001-2000 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi aldı.
Sorguç, SSK hastanelerinin "sınırlı imkanlarla çalışanların azmi ve inancıyla mucize denilecek hizmetler ürettiğini" belirtti. Sıramatik uygulamasıyla merkezde kuyruk çilesini ortadan kaldırdıklarını kaydeden Sorguç, 65 yaş ve üstündekilerin, özürlülerin, çocuk hastaların randevu almadan da muayene hizmetinden yararlandığını söyledi. Sorguç, bebek emzirme odası ve hasta hakları görevlileri bulunan dispanserde, oluşturdukları interaktif web sayfasından sağlık karnesi hizmeti de alındığını bildirdi.
Dispansere günde ortalama bin ila bin 200 hasta başvurduğunu ifadeeden Sorguç, şu bilgiyi verdi: "Tahlil, film, ultrason ve muayene aynı günde sonuçlanmaktadır. Haftada 2 gün heyet hizmeti veriyoruz. Anketlerde, 3 yıldır hasta memnuniyeti yüzde 80'in üzerinde çıkıyor. Başarımızı ekip çalışmasına borçluyuz. Önceki yıllarda olduğu gibi 3. kez sıfır hatayla kalite bayrağını dalgalandırmaya hak kazandığımız için çok mutluyuz. Tabi ki zaman zaman sorunlarımızla baş etmekte zorlanabiliyoruz. Ama bu SSK'nın genel eleman eksikliği nedeniyle oluşmakta ve hastalarımızın haklı tepkilerinin, kızgınlıklarının adresi de olmaktayız." Merkezde 20'si uzman 45 hekim ve toplam 130 personelle hizmet verdiklerini belirten Sorguç, bin 500 kişiye aile planlaması konusundadanışmanlık hizmeti verdiklerini, doğum kontrol hapı, kondom ve spirali ücretsiz dağıttıklarını söyledi.
SSK Merkez Dispanseri, kalite belgesiyle 6 Kasım 2002 tarihinde tanıştı. Dispanser, TSE İcra Kurulu kararıyla TSE- EN-ISO 9001-2000 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi aldı.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.