Vodafone'a ABD'den 4 ödül
Vodafone Türkiye, sosyal yatırımlarına verdiği önemin sonucu olarak, dünya çapında iletişimin devlerinin ödüllendirildiği Hermes Yaratıcılık Ödülleri'nde önemli bir başarıya imza attı
11.06.2012 00:00:00
Vodafone Türkiye, sosyal yatırımlarına verdiği önemin sonucu olarak, dünya çapında iletişimin devlerinin ödüllendirildiği Hermes Yaratıcılık Ödülleri'nde önemli bir başarıya imza attı.
17 yıldır pazarlama, iletişim, reklamcılık ve internet alanlarında en başarılı şirketleri ödüllendirmek amacıyla Amerika'da hayata geçirilen Hermes Ödülleri'nde Vodafone Türkiye, vizyoner projeleriyle dört kategoride, ikisi Platin, ikisi Altın olmak üzere toplam 4 ödülün sahibi oldu. Vodafone Türkiye, Burger King işbirliğiyle hayata geçirdiği “Monopoly Çılgınlığı Burger King'de” kampanyası ile ‘Websitesi ve Yarışma' kategorisinde; 26 yaş ve altındaki gençlere ayrıcalıklı fırsatlar sunmak ve özgür bir dünyanın kapılarını açmak üzere hayata geçirdiği gençlik markası Vodafone FreeZone ile ise ‘Entegre Pazarlama Kampanyası' kategorisinde Platin Ödül'ün sahibi oldu. Vodafone Türkiye; engelli bireylerin hayatında fark yaratmak ve onları topluma kazandırmak vizyonuyla hayata geçirdiği Düşler Akademisi Projesi ile ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk', mobil iletişim teknolojilerinin sunduğu olanakları Türkiye'nin dört bir yanındaki çiftçiler için erişilebilir kılmak amacıyla yürüttüğü Vodafone Çiftçi Kulübü ile ise ‘Topluluk İlişkileri' kategorisinde Altın Ödül kazandı. HABER MERKEZİ
17 yıldır pazarlama, iletişim, reklamcılık ve internet alanlarında en başarılı şirketleri ödüllendirmek amacıyla Amerika'da hayata geçirilen Hermes Ödülleri'nde Vodafone Türkiye, vizyoner projeleriyle dört kategoride, ikisi Platin, ikisi Altın olmak üzere toplam 4 ödülün sahibi oldu. Vodafone Türkiye, Burger King işbirliğiyle hayata geçirdiği “Monopoly Çılgınlığı Burger King'de” kampanyası ile ‘Websitesi ve Yarışma' kategorisinde; 26 yaş ve altındaki gençlere ayrıcalıklı fırsatlar sunmak ve özgür bir dünyanın kapılarını açmak üzere hayata geçirdiği gençlik markası Vodafone FreeZone ile ise ‘Entegre Pazarlama Kampanyası' kategorisinde Platin Ödül'ün sahibi oldu. Vodafone Türkiye; engelli bireylerin hayatında fark yaratmak ve onları topluma kazandırmak vizyonuyla hayata geçirdiği Düşler Akademisi Projesi ile ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk', mobil iletişim teknolojilerinin sunduğu olanakları Türkiye'nin dört bir yanındaki çiftçiler için erişilebilir kılmak amacıyla yürüttüğü Vodafone Çiftçi Kulübü ile ise ‘Topluluk İlişkileri' kategorisinde Altın Ödül kazandı. HABER MERKEZİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.