Uygulanan yanlış politikalar ve küresel krizden darbe yiyen vatandaş umudunu yarışmalara bağladı. Türkiye'de yaklaşık 2.5 milyon insan yarışma programlarına yarışmacı olmak için başvurdu ve sırada bekliyor.
İstanbul Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavirler Odası'nın (İSMMMO) "Hayaller Yarışıyor" başlıklı araştırmasına göre, televizyonlarındaki yarışma programlarına ilgi günden güne artıyor. Türkiye nüfusunun yarısından fazlasının (yüzde 60) 18 yaşın üstünde olduğu ve yarışmalara katılabilmek için de 18 yaşından büyük olma şartının arandığı dikkate alındığında, Türkiye'de her 100 yetişkinden 15'inin televizyonlarda yarışmacı olmak istediği ortaya çıkıyor. Araştırmaya ilişkin değerlendirmesinde yarışmaların çoğunlukla para kazandırmaya dönük olduğuna dikkat çeken İSMMMO Başkanı Yahya Arıkan, bu yönüyle ekranların birer şans oyunu platformuna döndüğünü söyledi. Ekonomik krizin arayışı da artırdığını belirten Arıkan, birbirinden farklı format ve konularda olsa da yarışmalarda maddi vaatlerin uçuştuğunu belirtti.
İstanbul Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavirler Odası'nın (İSMMMO) "Hayaller Yarışıyor" başlıklı araştırmasına göre, televizyonlarındaki yarışma programlarına ilgi günden güne artıyor. Türkiye nüfusunun yarısından fazlasının (yüzde 60) 18 yaşın üstünde olduğu ve yarışmalara katılabilmek için de 18 yaşından büyük olma şartının arandığı dikkate alındığında, Türkiye'de her 100 yetişkinden 15'inin televizyonlarda yarışmacı olmak istediği ortaya çıkıyor. Araştırmaya ilişkin değerlendirmesinde yarışmaların çoğunlukla para kazandırmaya dönük olduğuna dikkat çeken İSMMMO Başkanı Yahya Arıkan, bu yönüyle ekranların birer şans oyunu platformuna döndüğünü söyledi. Ekonomik krizin arayışı da artırdığını belirten Arıkan, birbirinden farklı format ve konularda olsa da yarışmalarda maddi vaatlerin uçuştuğunu belirtti.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.