Tüketiciyi Koruma Derneği Antalya Şube Başkanı Avukat Abdullah Özçulcu, otellerden ve seyahat acentelerinden şikayetçi olan tüketicilerin sayısında artış olduğunu açıkladı. Yerli turistlerin son yıllarda bilinçlenerek tatillerini planlı yapmaya başladığına dikkati çeken Özçulcu, "Bilinçli tüketiciler paket turlarla tatilleri ucuza mal ediyor. Ama uzun süre önce planladıkları tatiller umdukları gibi çıkmayınca şikayetçi oluyorlar" dedi. Günlük ortalama 2- 3 tatilcinin derneğe başvurduğunu belirten Abdullah Özçulcu, çoğunlukla paket turlara katılan tüketicilerden şikayet geldiğini kaydetti. Özçulcu, en fazla şikayet edilen konunun acentenin rezervasyon yaptırmamış olması veya otelin doluluğu nedeniyle tüketicilerin başka otellere gönderilmeleri ve otelin daha önce belirtilen özelliklere uygun olmaması olduğunu söyledi. Özçulcu doğru bir sözleşmenin haksızlık karşısında tüketicilerin en büyük dayanağı olduğunu belirtti.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.