Chery'den bir Türkiye denemesi daha
2017 yılında araçları 'kalitesiz ve niteliksiz' olması nedeniyle alıcı bulmadığı için Türkiye'den çıkan Çinli otomobil markası Chery, bir kez daha Türkiye'de tutunmaya çalışacak.
12.09.2022 22:00:00
2017 yılında araçları 'kalitesiz ve niteliksiz' olması nedeniyle alıcı bulmadığı için Türkiye'den çıkan Çinli otomobil markası Chery, bir kez daha Türkiye'de tutunmaya çalışacak. Ajansı (AA) muhabirinin sorularını zoom üzerinden düzenlenen toplantıyla cevaplayan Chery Türkiye Başkan Yardımcısı Zhenghai Mei, Chery'nin Türkiye pazarına girişiyle ilgili büyük heyecan duyduklarını dile getirdi. Mei, "Türkiye pazarına her zaman çok büyük önem veriyoruz. Son 20 yılda çok önemli tecrübeler edindik. Yeni Chery'nin marka imajı Türkiye'de 10 yıl önceki Chery'den tamamen farklı. Şimdi Chery'nin tekrar Türkiye'ye dönmesi için iyi bir zaman" ifadelerini kullandı.
Chery'nin yepyeni bir imaj ve teknolojiyle İstanbul'da kendi genel müdürlüğünü kuracağını dile getiren Mei, "Fiyat stratejisi elbette çok önemli ve ayrıca ürün stratejisi, ayrıca hizmet stratejisi için de elimizden gelenin en iyisini yapacağız" diye konuştu. Öte yandan, verilen bilgilere göre, Çin'in dünyada 80'den fazla ülkeye ulaşan global markası Chery ilk aşamada ACTECO serisi 1.6 lt'lik benzinli motorlarla donatılmış 3 SUV modelini Türkiye pazarına sunmayı planlıyor. Çin otomobilleri dünyada 'kalitesiz hatta dandik' kategoride yer alıyor. Çinliler ağırlıklı olarak Alman ve Japon markaları tercih ediyor. Çin otomobil markaları ise Çinlilerin bile en son tercihini oluşturuyor. Alman ya da Japon arabası alamayanlar haliyle Çin arabası almak zorunda kalıyor! EKONOMİ SERVİSİ