Sirke tüketimi beşe katlandı
jinomoto'nun Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Hülya Gündoğan Uçarlar, online basın toplantısında yaptığı değerlendirmede, son 2 yılda sirke tüketicileri arasında sirkeyi sağlık amacıyla içenlerin oranının yüzde 10’dan yüzde 46’ya çıktığına işaret etti.
12.04.2021 12:47:00





Covid 19'un tüketicilerin alışkanlıklarında beraberinde getirdiği değişimlerden birisi de artan sirke kullanımında kendini gösterdi. Kemal Kükrer marka sirkeleri de üreten Ajinomoto'nun Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Hülya Gündoğan Uçarlar, online basın toplantısında yaptığı değerlendirmede, son 2 yılda sirke tüketicileri arasında sirkeyi sağlık amacıyla içenlerin oranının yüzde 10'dan yüzde 46'ya çıktığına işaret ederek, "Böyle bakılınca sirke tüketenlerin yarısı artık sirkeyi içerek de tüketiyor. Sirke kolay ulaşılabilir, doğal ve oldukça faydalı bir ürün olmasına rağmen tadı ve kokusu itibariyle aslında çoğu tüketici için kolay içilebilir bir ürün değil. Biz de şirket olarak tüketici ihtiyaçlarına büyük önem veren ve iyi yaşamı odak noktasına koyan bir şirket olarak bu doğal ürünün içimini hem kolay hale getirecek, hem de fonksiyonel fayda yaratacak meyve ve baharatlarla zenginleştirdiğimiz Yudumluk Sirkeleri çıkarmaya karar verdik. Faydası uzmanlar tarafından da teyit edilen elma sirkesini baz alarak dört çeşit yudumluk sirkemizi tüketicilerimizin beğenisine sunuyoruz. Kemal Kükrer yüzyılı aşkın sirke tecrübesiyle sirke kategorisine yön veren bir marka" dedi.
Uzman Diyetisyen Selahattin Dönmez ise "Düzenli olarak uygun miktarda içilen elma sirkesinin organ çevresi yağlanmayı azalttığı, bel çevresi yağ depolarını erittiği ayrıca tokluk süresini uzattığı da gösterilmiştir" dedi. Kemal Kükrer 'Yudumluk Sirkeler' serisinde Sandaloz Sakızlı Elma Sirkesi, Dört Hırsız Sirkesi, Alıç Sirkesi ve Ballı Elma Sirkesi olmak üzere dört farklı sirke bulunuyor. HABER MERKEZİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.