Şekerleme tüketiminin kadınlarda erkeklere göre daha yüksek olduğu, çikolata tüketiminde ise çok belirgin fark olmamasına karşın kadınların yine erkeklerin önünde bulunduğu bildirildi Ülker Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş. İstişare Konseyi Üyesi Necdet Buzbaş, Türklerin tatlı seven bir millet olması nedeniyle ülkede şekerleme ürünlerinin üretim ve tüketiminin oldukça yaygın olduğunu söyledi. Şekerleme tüketimi profilinin, sosyoekonomik gruplara göre değişiklik gösterdiğini belirten Buzbaş, şöyle dedi: "Kadınlar arasında şekerleme tüketim oranı, erkeklere göre daha yüksektir. Kadınlarda bu oran yüzde 70 iken, erkeklerde yüzde 60'dır. Çikolata tüketiminde ise çok belirgin fark olmamasına karşın kadınlar erkeklere oranla daha çok çikolatalı ürünler tüketmektedir.'' Buzbaş, şekerleme ve çikolatayı en çok 8-15 yaş grubundaki çocukların tükettiğini, yaş ilerledikçe tüketimin azaldığını bildirdi.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.