En sevilen marka 5. kez OPET
Akaryakıt dağıtım sektöründe müşteri memnuniyetinin lideri OPET, 5’inci kez sektörünün “Lovemark- Aşkla Bağlanılan Markası” seçildi
![En sevilen marka 5. kez OPET](resimler/haberler/19/en-sevilen-marka-5-kez-opet-H1330255-11.jpg)
![](temalar/resimler/bos.gif)
![En sevilen marka 5. kez OPET](resimler/haberler/19/en-sevilen-marka-5-kez-opet-H1330255-12.jpg)
![](temalar/resimler/bos.gif)
![](temalar/resimler/bos.gif)
OPET, Mediacat Dergisi'nin Ipsos Araştırma Şirketi işbirliği gerçekleştirdiği Lovemarks (Aşkla Bağlanılan Markalar) araştırmasında, bir kez daha "Türkiye'nin Aşkla Bağlandığı Akaryakıt Dağıtım Markası" seçildi. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca konuyla ilgili şu açıklamada bulundu: "OPET, bir akaryakıt dağıtım markasından 'daha fazlası' olabilmeyi başardığı ve tüketicisi ile duygusal bir bağ kurduğu için başarılarımız her geçen gün artıyor.
Kuruluşundan bu yana en iyi ürün ve hizmeti sunarak tüketicilerinin güvenini kazanan markamız, bilinçli bir toplum oluşmasına katkıda bulunma vizyonu ile faaliyet gösteriyor.
Hayata geçirdiğimiz sosyal sorumluluk projeleri ile de her geçen gün daha fazla insana dokunarak fark yaratmaya devam ediyoruz. Türkiye'nin yakından takip ettiği ve büyük bir değişim yaratan Temiz Tuvalet Kampanyamız ile temizlik ve hijyen konusunda önemli bir bilinç değişikliği sağladık
. Öte yandan Yeşil Yol, Örnek Köy, Tarihe Saygı, Troya bölgesindeki çalışmalarımız, Trafik Dedektifleri ve son olarak Kadın Gücü projelerimiz ile ülkemize değer katmaya çalışıyoruz.
İstasyonlarımızda araçların her türlü gereksinimini karşılarken tüketicilerimize her türlü ihtiyacı bir arada bulabilecekleri çözümler yaratıyoruz.
Bildiğiniz gibi bu yıl da istasyonlarımızda bulunan ve günün her saati açık olan marketlerimiz, Ultramarket konsepti ile birer perakende noktasına dönüşmeye başladı."
EKONOMİ SERVİSİ