E-ticaretin ciro içindeki payı artıyor
Türkiye’nin öncü hazır giyim markası Mavi, 1 Şubat-31 Ekim dönemini kapsayan 2019 yılının ilk dokuz aylık döneminde konsolide gelirlerini yüzde 21 artışla 2 milyar 148 milyon liraya çıkardı
03.12.2019 17:45:00





Şirketin kârı ilk dokuz ayda ise yüzde 14 yükselerek 115 milyon liraya ulaştı. Türkiye dahil 35 ülkede 435 mağazaya ulaşan Mavi'nin online gelirlerinin cirodaki payı yüzde 7.5'e yükseldi. Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, "Konsolide e-ticaret gelirlerimizi yüzde 97 oranında artırarak tüm online platformlardaki gelirlerimizin ciromuzdaki payını yüzde 7.5'e yükselttik. Online yeni dönemde de Mavi için en önemli büyüme alanlarından biri olmaya devam edecek" dedi.
EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.