BTK'ya 'cep' şikayeti yağdı
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumuna (BTK) bu yılın ilk üç ayında gelen şikayet sayısı, geçen yılın aynı dönemine yüzde 30.7 artışla 29 bin 397 olarak gerçekleşti.
11.07.2016 00:00:00
Söz konusu şikayetlerin 13 bin 122'si mobil, 11 bin 134'ü internet servis sağlayıcıları, 2 bin 903'ü sabit telefon, 2 bin 133'ü uydu platform, 105'i kablo TV hizmetleriyle ilgili gerçekleşti. Şikayetlerin sektör bazında dağılımına bakıldığında, en fazla şikayetin yüzde 45 ile GSM hizmetleriyle ilgili olduğu görüldü. Konularına göre yapılan ayrımda en fazla şikayetin faturalara ilişkin olduğu belirlendi. Uydu platform hizmetine ilişkin en fazla tüketici şikayeti aboneliğin feshi/iptali veya geçici durdurulması hizmetlerinden geldi. 2016 birinci çeyreği itibarıyla bu hususa ilişkin şikayetler toplam şikayetlerin yaklaşık yüzde 39.4'ü olarak belirlendi. AA
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.