7 bin 300 mağaza ile ABD'ye açıldı
ABD'li eczane zinciri CVC Pharmacy ile anlaşma imzalayan B'iota'nın ürünleri 7 bin 300 mağazada tüketiciyle buluşuyor. B'iota Laboratuvarları, dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyor
08.03.2012 00:00:00
ABD'li
eczane zinciri CVC Pharmacy ile anlaşma imzalayan B'iota'nın ürünleri 7 bin 300
mağazada tüketiciyle buluşuyor. B'iota Laboratuvarları, dünya markası olma
yolunda emin adımlarla ilerliyor. Saç dökülmesini engelleyen Bioblas, Biomen ve
Bioxin, istenmeyen tüyleri azaltan Bioder markalarıyla yeni kategoriler yaratan
B'iota, ekonomik krizin bütün ülke ekonomilerini etkilediği bir dönemde, Türk
markası olarak ABD'li eczane zinciri CSV Pharmacy anlaşma imzalayarak ABD
pazarına girdi.
ABD'ye
açılmalarının kendileri için çok önemli olduğunu belirten B'iota
Laboratuvarları Yönetim Kurulu Başkanı Cihat Dündar, “ABD pazarı 50 milyar
dolarlık bir büyüklüğe sahip. Bizim B'iota olarak Avrupa ve Latin Amerika
pazarında ürünlerimiz bulunuyordu, ancak dünya markası olma yolunda ABD'ye
girmek ve bu ülkede ürünlerimizi tüketiciyle buluşturmak bizim için önemli bir
kilometre taşıydı. 3 yıllık bir çalışmanın ardından CVS ile pazara giriş
yaptık. ABD'de Rogaine şu anda pazardaki en büyük marka, fakat sadece saç
serumu bulunuyor, şampuan yok. Biz şampuanı olarak tek markayız, bu da yeni
ürünler arayan sektör için çok cazip” dedi. B'iota'nın hedefi 3 yıl sonra
dünyanın en büyük market zinciri olan Walmart'ta yer almak. HABER MERKEZİ