Firmalar, yeni yıl için, kalemden anahtarlığa, çakmaktan ajandaya ve masa saatine kadar çok sayıda çeşidi bulunan promosyon ürünlerinin siparişlerini vermeye başladı.
Bu yıl sektörde dijital ürünlerin ağırlığı hissedilirken, ajanda ve kalemler de önemini hala koruyan promosyon ürünleri arasında yer alıyor.
Promosyon şirketi sahibi Enes Konuş, firmaların tanıtımlarına katkı sağlamak amacıyla yılın belli dönemlerinde promosyon çalışmaları yaptığını söyledi.
Bunun müşteri ile firma arasındaki ilişkiyi daha da güçlendirdiğini ifade eden Konuş, promosyonun ise firmaların büyüklüğüne göre çeşitlilik gösterdiğini anlattı.
İlaç firmaları başta olmak üzere, otomotiv, metal sanayi, tekstil ve un firmalarının diğer sektörlere göre promosyona daha çok önem verdiğini kaydeden Konuş, şunları söyledi:
"Günümüz rekabet koşullarında firmaların, rakiplerini geride bırakarak istediği satışı yapabilmeleri için, promosyon gerçekten büyük önem taşıyor. Yeni firmalar tanıtımları için, eski ve köklü firmalar ise müşterileriyle aralarındaki iyi ilişkilerin devamı için promosyonu tercih ediyor. Bugün promosyon yapmayan firma çok azdır. Biz bile promosyon tanıtımı için promosyon yapıyoruz. İşlerimizin daha iyi olması için buna ihtiyaç duyuyoruz."
Bu yıl sektörde dijital ürünlerin ağırlığı hissedilirken, ajanda ve kalemler de önemini hala koruyan promosyon ürünleri arasında yer alıyor.
Promosyon şirketi sahibi Enes Konuş, firmaların tanıtımlarına katkı sağlamak amacıyla yılın belli dönemlerinde promosyon çalışmaları yaptığını söyledi.
Bunun müşteri ile firma arasındaki ilişkiyi daha da güçlendirdiğini ifade eden Konuş, promosyonun ise firmaların büyüklüğüne göre çeşitlilik gösterdiğini anlattı.
İlaç firmaları başta olmak üzere, otomotiv, metal sanayi, tekstil ve un firmalarının diğer sektörlere göre promosyona daha çok önem verdiğini kaydeden Konuş, şunları söyledi:
"Günümüz rekabet koşullarında firmaların, rakiplerini geride bırakarak istediği satışı yapabilmeleri için, promosyon gerçekten büyük önem taşıyor. Yeni firmalar tanıtımları için, eski ve köklü firmalar ise müşterileriyle aralarındaki iyi ilişkilerin devamı için promosyonu tercih ediyor. Bugün promosyon yapmayan firma çok azdır. Biz bile promosyon tanıtımı için promosyon yapıyoruz. İşlerimizin daha iyi olması için buna ihtiyaç duyuyoruz."
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.