İhracat lideri Vestel Türkiye pazarında da büyümeye devam ediyor. Türkiye'nin en büyük satış ağlarından birine sahip olan Vestel dağıtım kanalına iki yeni showroom ekledi. Türkiye'nin elektronik ve beyaz eşyada ihracat şampiyonu Vestel, iç pazara yönelik büyüme çalışmalarını sürdürüyor. Vestel, son olarak 28 Şubat 2004 Cumartesi günü, Etiler ve Gültepe semtlerinde açılışını yaptığı showroomlar ile İstanbul'daki satış ağına iki yeni halka daha ekledi. Vestel, Türkiye pazarındaki büyüme stratejisi kapsamında 2004 yılında toplam satış noktası sayısını 950'ye ulaştırmayı hedefliyor. Vestel Dayanıklı Tüketim Malları Pazarlama A.Ş. Genel Müdürü Levent Hatay açılışlar sırasında yaptığı konuşmada "Vestel Dayanıklı Tüketim Malları Pazarlama A.Ş olarak, 2003 yılında, hedefimiz olan %80'lik büyüme oranını geride bırakıp %120'ye yakın büyüme gerçekleştirdik. 2004 yılında da iç pazardaki büyümemizi sürdürüp %45 düzeyinde bir büyüme oranına erişmeyi hedeflemekteyiz." dedi. Bu büyümenin bir parçası olarak Vestel'in dağıtım ağının da hızlı bir büyüme gösterdiğini belirten Hatay, 2003 yılı için belirlenen 800 showroom'a ulaşma hedefini rahat bir şekilde aştıklarını, 2004 yılında ise bu rakamı 950'ye çıkartmayı amaçladıklarını söyledi.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.