Özel havayolu şirketlerinin sektöre girmesiyle artan rekabet, her geçen gün fiyatlara yansıyor. Son olarak Onur Air, bazı iç hatların bilet fiyatını 49 YTL'ye indirdiğini açıkladı.
Bugüne kadar 3.5 milyon yolcuyu taşıyan Onur Air'in, iç hatlardaki 2. yıldönümü nedeniyle düzenlediği kampanyada her uçakta basamaklı ücretlendirme sistemi uygulanacak ve iki farklı bilet fiyatı olacak. Uçağın büyük orandaki koltuk kapasitesi düşük fiyat olarak belirleniyor. Böylece indirimli uçuşa yönelen yolcu sayesinde de uçaklar arasındaki doluluk oranları eşitleniyor. Yeni ücret uygulaması yılbaşı ve bayram tatilleri hariç 25 Mart 2006 tarihine kadar devam edecek.
Tüm vergiler dahil en düşük yeni iç hat fiyatları:İstanbul-İzmir : 49 YTLİstanbul-Antalya : 49 YTLİstanbul-Adana : 59 YTLİstanbul-Trabzon : 66 YTLİstanbul-Bodrum : 69 YTLİstanbul-Samsun : 76 YTLİstanbul-Kayseri : 76 YTLİstanbul-Malatya : 76 YTLİstanbul-Erzurum : 76 YTLİstanbul-Diyarbakır : 86 YTLİstanbul-Gaziantep : 89 YTL
Onur Air'e uçuş yasağı haksız bulundu
IBA, Onur Air'in isteği üzerine yaptığı araştırmada, Hollanda hükümetinin gerekçe gösterdiği aksaklıkların yasak koymayı gerektirmediğini belirledi.
Onur Air, yasak kararının haksız olduğunun hukuki süreçte de kanıtlanması için mahkemeye başvurdu. Şirketin Hollanda temsilcisi Esat Aksak ve avukatı Frans Vreede, Amsterdam Schiphol Havaalanı'nda düzenledikleri basın toplantısında, IBA raporu ve başlatılan hukuki süreç hakkında bilgi verdiler.
Aksak, uluslararası havacılık otoritelerince alanında dünyada kabul gören iki kuruluştan biri olan İngiltere'deki bağımsız IBA'nın, Hollanda'nın uçuş yasağına ilişkin araştırmasını tamamlayarak, sonuçlarını 450 sayfalık bir rapor halinde kendilerine ilettiğini bildirdi. IBA'nın raporunda Hollanda sivil havacılık yetkililerinin gerekçe gösterdiği 67 araştırmadan 54'ünü incelemeye dahi değer bulmadığını, yalnızca 13 araştırmayı değerlendirdiğini ve bunlardan da 12'sinin belgeler üzerindeki eksiklikler olduğunu anlatan Aksak, yalnızca bir teknik aksaklığın ortaya çıktığını, bunun da zamanında usulüne uygun müdahaleyle giderildiğinin vurgulandığını anlattı. Esat Aksak, IBA raporuna göre Onur Air'in iddia edildiği gibi hiçbir şekilde yolcu güvenliğini tehlikeye düşürmediğinin altını çizdi ve IBA'nın benzer araştırma raporlarını tüm dünyanın diğer tanınmış havayolu kuruluşları için de yaptığını anımsattı.
Bugüne kadar 3.5 milyon yolcuyu taşıyan Onur Air'in, iç hatlardaki 2. yıldönümü nedeniyle düzenlediği kampanyada her uçakta basamaklı ücretlendirme sistemi uygulanacak ve iki farklı bilet fiyatı olacak. Uçağın büyük orandaki koltuk kapasitesi düşük fiyat olarak belirleniyor. Böylece indirimli uçuşa yönelen yolcu sayesinde de uçaklar arasındaki doluluk oranları eşitleniyor. Yeni ücret uygulaması yılbaşı ve bayram tatilleri hariç 25 Mart 2006 tarihine kadar devam edecek.
Tüm vergiler dahil en düşük yeni iç hat fiyatları:İstanbul-İzmir : 49 YTLİstanbul-Antalya : 49 YTLİstanbul-Adana : 59 YTLİstanbul-Trabzon : 66 YTLİstanbul-Bodrum : 69 YTLİstanbul-Samsun : 76 YTLİstanbul-Kayseri : 76 YTLİstanbul-Malatya : 76 YTLİstanbul-Erzurum : 76 YTLİstanbul-Diyarbakır : 86 YTLİstanbul-Gaziantep : 89 YTL
Onur Air'e uçuş yasağı haksız bulundu
IBA, Onur Air'in isteği üzerine yaptığı araştırmada, Hollanda hükümetinin gerekçe gösterdiği aksaklıkların yasak koymayı gerektirmediğini belirledi.
Onur Air, yasak kararının haksız olduğunun hukuki süreçte de kanıtlanması için mahkemeye başvurdu. Şirketin Hollanda temsilcisi Esat Aksak ve avukatı Frans Vreede, Amsterdam Schiphol Havaalanı'nda düzenledikleri basın toplantısında, IBA raporu ve başlatılan hukuki süreç hakkında bilgi verdiler.
Aksak, uluslararası havacılık otoritelerince alanında dünyada kabul gören iki kuruluştan biri olan İngiltere'deki bağımsız IBA'nın, Hollanda'nın uçuş yasağına ilişkin araştırmasını tamamlayarak, sonuçlarını 450 sayfalık bir rapor halinde kendilerine ilettiğini bildirdi. IBA'nın raporunda Hollanda sivil havacılık yetkililerinin gerekçe gösterdiği 67 araştırmadan 54'ünü incelemeye dahi değer bulmadığını, yalnızca 13 araştırmayı değerlendirdiğini ve bunlardan da 12'sinin belgeler üzerindeki eksiklikler olduğunu anlatan Aksak, yalnızca bir teknik aksaklığın ortaya çıktığını, bunun da zamanında usulüne uygun müdahaleyle giderildiğinin vurgulandığını anlattı. Esat Aksak, IBA raporuna göre Onur Air'in iddia edildiği gibi hiçbir şekilde yolcu güvenliğini tehlikeye düşürmediğinin altını çizdi ve IBA'nın benzer araştırma raporlarını tüm dünyanın diğer tanınmış havayolu kuruluşları için de yaptığını anımsattı.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.