İstanbul'u çektiler, kazandılar
İstanbul Ticaret Odası'nın (İTO), İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Turizm Geliştirme ve Eğitim Vakfı (TUGEV) ve Türk Hava Yolları ile organize ettiği 'OneIstanbul Instagram Fotoğraf Yarışması'nın kazananları belli oldu
14.04.2019 00:00:00





İstanbul Ticaret Odası'nın (İTO), İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Turizm Geliştirme ve Eğitim Vakfı (TUGEV) ve Türk Hava Yolları ile organize ettiği 'OneIstanbul Instagram Fotoğraf Yarışması'nın kazananları belli oldu.
İstanbul'u, dünyada daha fazla görünür kılmak amacıyla 2015 yılında sosyal medyada başlatılan ve iki dönem şeklinde gerçekleştirilen yarışmada kazananlar, düzenlenen törenle ödüllerini aldı. Çırağan Palace Kempinski'nin ücret almadan ev sahipliği yaptığı törende konuşan İTO Başkanı Avdagiç, "Yaşadığımız çağa artık 'dijital çağ' deniliyor. Öyle ki artık her alanda olduğu gibi turizm alanına da dijital çağ damgasını vurdu.
Turistler aktif olarak interneti kullanıyorlar. Turistlerin yüzde 92'si kendilerinden önce giden turistlerin izlenimlerini paylaştığı seyahat portalları ile sosyal medya hesaplarındaki görüşlere göre karar veriyor. Yine turistlerin yüzde 77'si gidecekleri yere karar vermeden önce mutlaka sosyal medya yorumlarına bakıyor. Daha da önemlisi turistlerin yüzde 74'ü destinasyonları ile ilgili fotoğraf ve yorumlarını, daha orada iken cep telefonlarından paylaşıyor. Bu veriler bize şunu gösteriyor; dijital dünya bütün etkinliğiyle hayatımızda.
Biz de bunu ticaretten turizme kadar her alanda yaşadığımız şehrin lehine kullanmak zorundayız. Özellikle de Instagram'ı kullanmalıyız. Çünkü dünya genelinde 1 milyardan fazla kişi, Instagram kullanıyor ve her gün 100 milyondan fazla fotoğraf paylaşıyor. Dört yıl içinde 610 binin üzerinde paylaşılan fotoğraf ile dünya şehirleri sıralamasında 5. sıraya yerleştik."
Avdagiç, 'OneIstanbul' yarışmasıyla en güzel İstanbul fotoğraflarını, milyonlarca insana sunarak onların dikkatini çekmek istediklerini söyledi. Avdagiç, yarışmaya ilginin tahminlerinden büyük olduğuna dikkati çekerek, jürinin zorlu bir seçim süreci yaşadığını kaydetti. THY iş birliğiyle "İstanbul'u Paylaş ve Uç" sloganıyla 2 farklı dönem olarak düzenlenen yarışmanın birinci dönem birincisi Rıdvan Aras ve ikinci dönem birincisi Aydın Sertbaş olarak belirlendi. Yarışmada dereceye girenler THY'den uçuş bileti kazandı. Birincilere ise ayrıca Canon 6D fotoğraf makinesi hediye edildi. EKONOMİ SERVİSİ
Turistler aktif olarak interneti kullanıyorlar. Turistlerin yüzde 92'si kendilerinden önce giden turistlerin izlenimlerini paylaştığı seyahat portalları ile sosyal medya hesaplarındaki görüşlere göre karar veriyor. Yine turistlerin yüzde 77'si gidecekleri yere karar vermeden önce mutlaka sosyal medya yorumlarına bakıyor. Daha da önemlisi turistlerin yüzde 74'ü destinasyonları ile ilgili fotoğraf ve yorumlarını, daha orada iken cep telefonlarından paylaşıyor. Bu veriler bize şunu gösteriyor; dijital dünya bütün etkinliğiyle hayatımızda.
Biz de bunu ticaretten turizme kadar her alanda yaşadığımız şehrin lehine kullanmak zorundayız. Özellikle de Instagram'ı kullanmalıyız. Çünkü dünya genelinde 1 milyardan fazla kişi, Instagram kullanıyor ve her gün 100 milyondan fazla fotoğraf paylaşıyor. Dört yıl içinde 610 binin üzerinde paylaşılan fotoğraf ile dünya şehirleri sıralamasında 5. sıraya yerleştik."
Avdagiç, 'OneIstanbul' yarışmasıyla en güzel İstanbul fotoğraflarını, milyonlarca insana sunarak onların dikkatini çekmek istediklerini söyledi. Avdagiç, yarışmaya ilginin tahminlerinden büyük olduğuna dikkati çekerek, jürinin zorlu bir seçim süreci yaşadığını kaydetti. THY iş birliğiyle "İstanbul'u Paylaş ve Uç" sloganıyla 2 farklı dönem olarak düzenlenen yarışmanın birinci dönem birincisi Rıdvan Aras ve ikinci dönem birincisi Aydın Sertbaş olarak belirlendi. Yarışmada dereceye girenler THY'den uçuş bileti kazandı. Birincilere ise ayrıca Canon 6D fotoğraf makinesi hediye edildi. EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.