Bankalara çağrı
'Deli Dumrul ücretleri' de denilen bankacılık ücret, komisyon ve masraflarını tüketicileri uğraştırmadan iade etmeleri için bankalara çağrıda bulunuldu
17.02.2015 00:00:00
HABER MERKEZİTüketici Hakları Derneği Genel Başkanı Turhan Çakar, bankacılık ücret, komisyon ve masraflarını tüketicileri uğraştırmadan, yargıyı meşgul etmeden iade etmeleri için bankalara çağrıda bulundu. Çakar, yazılı açıklamasında, bankaların müşterilerinden aldığı ücretlerin iadesine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Bazı bankaların tüketici hak ve hukukunu hiçe saydığını savunan Çakar, bankların tüketici haklarına, ekonominin temel kurallarına karşı koyamayacağını ifade etti. Mal ve hizmet piyasalarında tutunup rekabet edebilmenin müşteri memnuniyeti, tüketici hakları ve yargı kararlarına saygıdan geçtiğini vurgulayan Çakar, şunları kaydetti: "Bunun bankacılık hizmetlerinde en önemli olmazsa olmazı da yargı kararlarıyla haksızlığı tescil edilen bankacılık ücret ve komisyonları için müşterilerle mahkemelik olmak yerine haksızlıkları ortadan kaldırmaktır. Artık bilinçli tüketicilerin hak arama mücadelesiyle gelişen tüketici hareketi karşısında hiçbir bankanın durması mümkün değildir."
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.