Dijital reklam harcaması arttı
2015 AdEx-TR Dijital Reklam Yatırımları IAB Türkiye tarafından açıklandı.
26.03.2016 00:00:00
Araştırma sonuçlarına göre dijital reklam yatırımları, 2014 yılına oranla yüzde 18.8 oranında artarak 1.673 milyon TL'ye ulaştı. Bir önceki seneye oranla en çok artış görülen kategoriler Mobil gösterim reklamları (yüzde 61), video reklamları (yüzde 33.6) ve oyun içi reklamlar (yüzde 30.6) oldu. Araştırmanın çıktıları arasında, 2015'in birinci yarısında araştırma kapsamına ilk kez dahil edilen Sosyal medya ve Programatik yatırımları da yer aldı. Sonuçlara göre, 2015 yılında Programatik yatırımlarının 78.5 milyon TL olduğu görülürken, sosyal medya yatırımları 208.1 milyon TL olarak kaydedildi.