Dijital perakende pazarı 5 yılda ikiye katlanacak
Yönetim danışmanlığı firması BCG ile fiyatlandırma teknolojisi konusunda uzman Boomerang Commerce tarafından hazırlanan "Çok Kanallı Fiyatlandırma Stratejisi" adlı rapora göre, Türkiye'de dijital perakende pazarı 5 yıl içerisinde iki katına çıkacak
21.06.2015 00:00:00
Yönetim danışmanlığı firması BCG ile fiyatlandırma teknolojisi konusunda uzman Boomerang Commerce tarafından hazırlanan "Çok Kanallı Fiyatlandırma Stratejisi" adlı rapora göre, Türkiye'de dijital perakende pazarı 5 yıl içerisinde iki katına çıkacak. BCG'den yapılan açıklamaya göre "Çok Kanallı Fiyatlandırma Stratejisi" adlı raporda, rekabetin kıyasıya yaşandığı perakende sektöründe dijital dönemle birlikte oyunun kurallarının yeniden yazıldığı belirtildi. Dünyada ve Türkiye'de çok kanallı perakende yönetimi ile birlikte hem firmaların, hem de müşterilerin hayatında ciddi değişimlerin gerçekleştiği vurgulanılan raporda, Türkiye'de djital perakende pazarının 5 yıl içerisinde iki katına çıkacağı ifade edildi. Açıklamada görüşlerine yer verilen BCG Türkiye Genel Müdürü ve Yönetici Ortağı Burak Tansan, Türkiye'de perakende sektöründe kıyasıya bir rekabetin olduğunu bildirdi. Dijital dünyanın gelişimi ile oyunun kuralları yeniden yazılırken, rekabet şartlarının da değiştiğine işaret eden Tansan, Türkiye'de internet üzerinden yapılan perakendeciliğin büyüklüğünün 7 milyar lira olduğunu ve bu pazar büyüklüğünün gelecek 5 yıl içerisinde iki katına çıkmasının beklendiğini dile getirdi. Tansan, potansiyeli fark eden ve çok kanallı perakendeciliğe yönelen firmaların yakaladıkları rekabet avantajı ile gelecek dönemde adlarını daha sık duyuracaklarının altını çizdi. EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.