Vodafone 800 bin yeni abone kazandı
Vodafone Türkiye, 2012-13 mali yılının ilk çeyreğinde de istikrarlı büyümesini devam ettirdi. Şirket, bu yılın Nisan - Mayıs ve Haziran aylarında 800 bin yeni abone kazanarak, toplam abone sayısını 18.4 milyona yükseltti
21.07.2012 00:00:00
YENİ MESAJ - İSTANBUL
Vodafone, 2012-13 mali yılının ilk çeyreği olan “Nisan-Haziran 2012” dönemine ait sonuçlarını açıkladı.
Servis gelirlerinde son on çeyrektir güçlü büyümesini sürdüren Vodafone Türkiye, yeni mali yılının ilk çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 18.7'lik bir büyüme kaydederek, tüm zamanların en yüksek servis gelir seviyesi olan 1.2 milyar TL'ye ulaştı.
Abone sayısında 800 bin artış
Şirket, mali yılının ilk çeyreğinde toplam abone sayısını geçen yılın aynı dönemine göre 800 bin artırarak 18.4 milyona yükseltti. Şirketin, ses trafiği geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 23.4 artarak 19 milyar dakika ile rekor bir seviyeye ulaşırken, ortalama ARPU (abone başına gelir) performansı geçen yıla göre yüzde 5.2 artışla 20.9 TL olarak gerçekleşti.
Mobil internet gelirleri yüzde 149 arttı
Şirket, mobil interneti yaygınlaştırmaya yönelik ‘Herkese Süper İnternet' stratejisi doğrultusunda her bütçeye uygun mobil geniş bant tarife seçenekleri ve internet girişli geniş cihaz portföyünü aboneleriyle buluşturmaya devam etti. Bu çeyrekte, şirketin abone bazındaki akıllı cihaz penetrasyonu geçen yılın aynı dönemine göre iki katına çıkarak yüzde 17.8'lik rekor seviyeye ulaşırken, mobil internet gelirleri geçen yıla oranla yüzde 149 arttı.
Şirketin faturalı abone sayısı da, bu çeyrekte net 200 bin ve geçen yılın aynı dönemine göre 1.3 milyon faturalı müşteri kazanımıyla 6.2 milyona yükseldi.
Kurumsal segmentteki konumunu ‘toplam iletişim hizmetleri stratejisi' ile giderek güçlendiren şirket, bu çeyrekte kurumsal müşteri segmentindeki servis gelirlerinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 38.7 büyüme kaydetti.
Vodafone Türkiye, numara taşımanın başlangıcından bu yana “numara taşımada en çok tercih edilen operatör” konumunu bu çeyrekte de sürdürürdü. Müşteri memnuniyeti odaklı programı sayesinde Haziran 2010 itibariyle sürdürdüğü Net Tavsiye Skorunda lider konumunu, bu çeyrekte de pekiştirdi.
Bu arada Vodafone Türkiye, bu yıl “Vodafone ile Fasl-ı Muhabbet” kapsamında sunulacak olan Geleneksel Ramazan Kampanyası ile faturalı ve faturasız aboneler, Ramazan ayı boyunca konuştukları kadar hediye TL veya dakika kazanacak ve kazandıkları ile bayramda Vodafone'lularla konuşacak.
Vodafone, 2012-13 mali yılının ilk çeyreği olan “Nisan-Haziran 2012” dönemine ait sonuçlarını açıkladı.
Servis gelirlerinde son on çeyrektir güçlü büyümesini sürdüren Vodafone Türkiye, yeni mali yılının ilk çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 18.7'lik bir büyüme kaydederek, tüm zamanların en yüksek servis gelir seviyesi olan 1.2 milyar TL'ye ulaştı.
Abone sayısında 800 bin artış
Şirket, mali yılının ilk çeyreğinde toplam abone sayısını geçen yılın aynı dönemine göre 800 bin artırarak 18.4 milyona yükseltti. Şirketin, ses trafiği geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 23.4 artarak 19 milyar dakika ile rekor bir seviyeye ulaşırken, ortalama ARPU (abone başına gelir) performansı geçen yıla göre yüzde 5.2 artışla 20.9 TL olarak gerçekleşti.
Mobil internet gelirleri yüzde 149 arttı
Şirket, mobil interneti yaygınlaştırmaya yönelik ‘Herkese Süper İnternet' stratejisi doğrultusunda her bütçeye uygun mobil geniş bant tarife seçenekleri ve internet girişli geniş cihaz portföyünü aboneleriyle buluşturmaya devam etti. Bu çeyrekte, şirketin abone bazındaki akıllı cihaz penetrasyonu geçen yılın aynı dönemine göre iki katına çıkarak yüzde 17.8'lik rekor seviyeye ulaşırken, mobil internet gelirleri geçen yıla oranla yüzde 149 arttı.
Şirketin faturalı abone sayısı da, bu çeyrekte net 200 bin ve geçen yılın aynı dönemine göre 1.3 milyon faturalı müşteri kazanımıyla 6.2 milyona yükseldi.
Kurumsal segmentteki konumunu ‘toplam iletişim hizmetleri stratejisi' ile giderek güçlendiren şirket, bu çeyrekte kurumsal müşteri segmentindeki servis gelirlerinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 38.7 büyüme kaydetti.
Vodafone Türkiye, numara taşımanın başlangıcından bu yana “numara taşımada en çok tercih edilen operatör” konumunu bu çeyrekte de sürdürürdü. Müşteri memnuniyeti odaklı programı sayesinde Haziran 2010 itibariyle sürdürdüğü Net Tavsiye Skorunda lider konumunu, bu çeyrekte de pekiştirdi.
Bu arada Vodafone Türkiye, bu yıl “Vodafone ile Fasl-ı Muhabbet” kapsamında sunulacak olan Geleneksel Ramazan Kampanyası ile faturalı ve faturasız aboneler, Ramazan ayı boyunca konuştukları kadar hediye TL veya dakika kazanacak ve kazandıkları ile bayramda Vodafone'lularla konuşacak.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.