"Resûlullah (s.a.a), İmam Ali'ye dedi ki: 'Ey Ali! Kur'an yatağımın arkasında mushafta, ipek levhalarda ve kâğıtlarda yazılıdır. Yahudilerin Tevrat'ı kaybetmeleri gibi onları kaybetmeyin.' Bunun üzerine İmam Ali, onları sarı bir örtü içine koyup topladı." (El-Menakıb, ibn Şehraşub c.2, s.41; Fethu'l-"Bari c.10, s.386; El-"İtkan, Suyuti c.1 s.51).İbn-i Ebi'l-Hadid şöyle yazıyor:"Hz. Ali'nin (a.s.) Peygamber (s.a.a.) zamanında Kur'an hafızı olduğu ve ondan başka hiç kimsenin Kur'an'ın tamamına hafız olmadığı ve Peygamber (s.a.a.)'den sonra Kur'an'ı ilk toplayan şahıs olduğu, görüş birliğine varılmış bir konudur." (İbn-i Ebi'l-Hadid, Nehcü'l-Belağa Şerhi, c.1, s.27).İmam Bakır (a.s.) şöyle buyuruyor:"Halktan hiç kimse Kur'an'ı nüzul sırasına göre topladığını iddia etmemiştir, etmişse de yalan söylemiştir. Ali b. Ebi Talib (a.s.) dışında hiç kimse, Kur'an'ı Allah'ın indirdiği şekliyle hıfzedip toparlamamıştır." (Biharü'l-Envar, c.92, s.88).Peygamber Efendimiz (s.a.a) Hz. Ali (a.s.) dışında hiç kimseye ayetleri toplatmamış ve hadis yazdırmamıştır, yazanların yazdıklarını yaktırmıştır. Bu durumdan aslında Kendisinden sonra halife ve İmam'ın da Hz. Ali olduğu açıkça anlaşılmaktadır. Fakat Ehl-i Beyt düşmanları boş durmamış ve Hz. Ali'nin bu üstünlüğünü yok etmek için sahte vahiy kâtipleri üretmişlerdir. Bunların en meşhuru Sıffin savaşında Hz. Ali'ye isyan eden birçok masum sahabinin ölümüne sebep olan Muaviye'dir.Muaviye'yi kısaca tanıyalım:Muaviye'nin babası Hendek savaşında kâfir ordularını yöneten Ebu Süfyan'dır. Annesi, Hz. Hamza'nın ciğerini yemekle övünen Hind'dir. Halası Tebbet suresinde cehennemde odun hamallığı yapacağı anlatılan Ebu Leheb'in karısıdır. Oğlu, Hz. Hüseyin'in başının kesilmesine sebep olan lanetli YezİT'tir. Kendisi ise, Hz. Peygamber'in üç defa çağırmasına rağmen "ben yemek yiyorum" diyerek gelmediği için Peygamberimizin "Allah, onun karnını doyurmasın" dediği kişidir.Böyle bir kişiyi günümüzün zalim Emevi zihniyetli uzantıları vahiy kâtibi diyerek temize çıkarmaya çalışması Ehl-i Beyt düşmanlığının devamıdır.Muaviye'nin vahiy kâtibi olmadığının bir ispatı da şudur:Muaviye, babası Ebu Süfyan'la beraber Mekke'nin fethinde kılıç korkusundan dolayı İslam'ı kabul etmiştir. Mekke 630 yılında fethedilmiştir. Mekke fethedildiğinde, vahiy inmeye başlayalı 20 sene olmuştu. Peki, bu 20 senede Muaviye nerededir? Peygamberimiz (s.a.a) Mekke fethedildikten sonra Mekke'de fazla durmamış ve hemen Medine'ye dönmüştür. Muaviye ise Mekke'de kalmıştır. Yani hayatında Peygamber Efendimizle hiçbir şekilde bir arada bulunmayan Muaviye nasıl olur da, Peygamberimizin vahiy ve sır kâtibi olabilir?
Tufan Tok / diğer yazıları
- Galatasaray, yarışın en önemli adayı / 29.11.2020
- Galatasaray bu puanları çok arar / 26.11.2020
- Allah’ın nurunu söndüremeyecekler / 27.05.2020
- Muaviyenin vahiy katibi olduğu yalanı / 02.08.2015
- Özlenen Trabzon bu / 18.03.2014
- Başkan istifa etmeli / 12.03.2014
- Fenerbahçe çok rahat / 08.03.2014
- Türk futbolunda altyapı sorunu / 03.03.2014
- Türkiye'de hakem olmak / 28.02.2014
- Trabzonspor'da diriliş sinyalleri / 26.02.2014
- Galatasaray bu puanları çok arar / 26.11.2020
- Allah’ın nurunu söndüremeyecekler / 27.05.2020
- Muaviyenin vahiy katibi olduğu yalanı / 02.08.2015
- Özlenen Trabzon bu / 18.03.2014
- Başkan istifa etmeli / 12.03.2014
- Fenerbahçe çok rahat / 08.03.2014
- Türk futbolunda altyapı sorunu / 03.03.2014
- Türkiye'de hakem olmak / 28.02.2014
- Trabzonspor'da diriliş sinyalleri / 26.02.2014