Mobil reklam 37 milyar euroya ulaştı
IAB Avrupa ve IHS'nin açıkladığı global mobil reklam yatırımları rakamlarına göre, 2014 yılında 22 milyar euro olan mobil reklam yatırımları 2015 yılında yüzde 68.2'lik artışla 37 milyar euroya ulaştı.
17.10.2016 00:00:00
Bu artışta mobil odaklı tüketici dünyası ve gelişen pazarlama teknolojileri etkili oldu. Açıklanan rapora göre mobil gösterim yüzde 92.6 oranındaki artışla en yüksek büyümeyi elde ederken, mobil arama reklam yatırımları yüzde 51.8'lik artışla ikinciliği aldı. Kullanıcıların operatörlerin sunduğu mesajlaşma servislerinden, aplikasyon bazlı mesajlaşma platformlarına kaymasıyla mesajlaşmadaki artış yüzde 20 oldu. 2015 yılında, mobil gösterim reklam yatırımları 19 milyar euro ile mobil reklam yatırımlarının yüzde 52.3'ünü oluştururken, mobil arama yatırımları 16 milyar euro ile tüm mobil reklam yatırımlarından yüzde 42.8'lik pay aldı.
EKONOMİ SERVİSİ
EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.