Marka kurmak kolay değil
Türk kahvesini yeni bir konseptle dünyaya tanıtan Selamlique markasının kurucusu Caroline Koç, "Bir marka kurmak hiç kolay değil. Doğru ekiple olmadığınız zaman, doğru işi yapamazsınız. Biz zorlanarak bazı şeyleri toparladık ve güzel hedeflerimiz var" dedi
18.12.2015 00:00:00
İstanbul'da önceki gün sona eren Marka Konferansı'nın ikinci gününde konuşan Koç Holding Yönetim Kurlu Başkanı Mustafa Koç'un eşi, iş kadını Caroline Koç, "Bir marka kurmak hiç kolay değil. Doğru ekiple olmadığınız zaman, doğru işi yapamazsınız. Biz zorlanarak bazı şeyleri toparladık ve güzel hedeflerimiz var" dedi. Haremlique ve Selamlique markalarının kurucusu olan Caroline Koç, "Koç soyadın varsa bütün kapılar açılır marka da yaratılır" şeklindeki soruya, "Böyle düşünen birçok insan var. Marka kurmak hiç kolay bir şey değil. Doğru insanlar ve doğru bir ekiple olmadığımız sürece isminiz ne olursa olsun arkasındaki kuvvet ne olursa olsun, hiçbir yere varamazsınız. Her şirkette olduğu gibi bizde ekonomik rasyoneller çerçevesinde yola çıkıyoruz. 6-7 senelik bir firmayız, ona göre zorlanarak bir takım şeyleri toparladık. Güzel hedefimiz var ve iyi bir yere vardığımızı düşünüyoruz. Koç'un temsil ettiği müthiş bir güven var, tecrübe var, inanılmaz önemli değerler var. Böyle bir ismin arkamızda olması bize için büyük avantajları var. Ama işte dediğim şekilde de bu büyük grubun ufak bir parçası olarak göründüğünüzde o hobi olarak algılanıyor" dedi.
Türk kahvesinde gelecek var
Haremlique'deki iş bölümlerinden bahseden Caroline Koç, "Ben pazarlamasıyla ilgileniyorum. Aynı zamanda da kısa ve uzun vadeli finansal ve stratejik hedefler koymakla ilgileniyorum. Bundan önemlisi Banu ile her sabah biz mümkün oldukça, vakit buldukça hafta içi otururuz. Programımızı, şikâyetlerimizi, ihtiyaçlarımızı ne yapmamız gerektiğini bunların üzerinden geçeriz. Bir günümüz buna göre başlıyor ve herkes kendi sorumluluklarına dağılıyor." dedi. "İtalyan kahveleri geride bırakmak hayal mi?" sorusuna Koç, "Yok bence hayal değil, yapılabilecek bir şey. Ben söyle düşünüyorum. Size bir fotoğraf söyleyeyim: Fortune Dergisi 2020 yılı. Bir açılmış fincan, içinde falı var ve altında şu yazıyor: We will see the future of coffee and Turkish-Falda kahvenin geleceğini görüyoruz, gelecek Türk kahvesi!" Markanın diğer kurucusu Nur Banu Yentür ise "Çok keyifli bir malzemeyle uğraşıyoruz. Bu coğrafya ait herkesin bildiği tanıdığı bir ismi seçtik Haremlique. Biz keyif satıyoruz. Biz iki markamızda da keyif satıyoruz" diye konuştu.
Türk kahvesinde gelecek var
Haremlique'deki iş bölümlerinden bahseden Caroline Koç, "Ben pazarlamasıyla ilgileniyorum. Aynı zamanda da kısa ve uzun vadeli finansal ve stratejik hedefler koymakla ilgileniyorum. Bundan önemlisi Banu ile her sabah biz mümkün oldukça, vakit buldukça hafta içi otururuz. Programımızı, şikâyetlerimizi, ihtiyaçlarımızı ne yapmamız gerektiğini bunların üzerinden geçeriz. Bir günümüz buna göre başlıyor ve herkes kendi sorumluluklarına dağılıyor." dedi. "İtalyan kahveleri geride bırakmak hayal mi?" sorusuna Koç, "Yok bence hayal değil, yapılabilecek bir şey. Ben söyle düşünüyorum. Size bir fotoğraf söyleyeyim: Fortune Dergisi 2020 yılı. Bir açılmış fincan, içinde falı var ve altında şu yazıyor: We will see the future of coffee and Turkish-Falda kahvenin geleceğini görüyoruz, gelecek Türk kahvesi!" Markanın diğer kurucusu Nur Banu Yentür ise "Çok keyifli bir malzemeyle uğraşıyoruz. Bu coğrafya ait herkesin bildiği tanıdığı bir ismi seçtik Haremlique. Biz keyif satıyoruz. Biz iki markamızda da keyif satıyoruz" diye konuştu.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.