İletişimde bir haksız uygulama sona erdi
Sabit ve mobil telefon ile internet abonesi milyonlarca vatandaş sunulan hizmetten yararlandıkları süre ve miktar kadar ücret ödeyecek
05.04.2015 00:00:00
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Başkanı Tayfun Acarer, milyonlarca sabit ve cep telefonu ile internet hizmeti alan abonelerle ilgili iki yeni uygulamanın 1 Nisan tarihi itibariyle yürürlüğe girdiğini açıkladı. Acarer, yaptığı yazılı açıklamada vatandaşların elektronik haberleşme sektöründe abonelik tesisi, numara taşıma, aboneliğini feshetmek istemeleri durumunda mağduriyet yaşadıklarını hatırlatarak, "Vatandaşlarımız abonelik tesisi, numara taşıma, aboneliğini feshetmek istemeleri gibi durumlarda almış oldukları hizmetlerin tamamından yararlandırılmış gibi ücret ödemek zorunda kalıyordu. Aboneliğini sona erdirmek veya numarasını taşımak isteyen bir tüketici 1 gün veya 1 hafta hizmet almış olsa bile 1 aylık hizmet almış gibi fatura ödemek zorunda kalıyordu. Bu durum haklı olarak tüketicilerimizin mağduriyetine ve çok sayıda şikayetine konu olmaktadır" dedi. 1 Nisan'dan itibaren tüketicileri mağdur eden bu uygulamaya son verildiğini açıklayan Acarer "Tüketicilerden gelen yoğun şikâyetler üzerine Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu olarak yeni bir düzenleme yaptık. 1 Nisan tarihinde yürürlüğe giren yeni düzenlemeye göre aboneler yararlanmadıkları bir hizmetin bedelini ödemek zorunda kalmayacaklar" dedi.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.