Dünyanın en memnun metro yolcuları İstanbul'da
Uluslararası metro işletmeleri kıyaslama organizasyonu COMET’in dünya şehirleri arasında düzenlediği ‘2021 müşteri Memnuniyeti Araştırması Anketi’ sonuçlandı
10.11.2021 17:33:00





Uluslararası metro işletmeleri kıyaslama organizasyonu COMET'in dünya şehirleri arasında düzenlediği '2021 müşteri Memnuniyeti Araştırması Anketi' sonuçlandı. 26 ülkeden 39 şehirde faaliyet gösteren 42 metro işletmecisinin üyesi olduğu COMET'in içeriğini belirlediği ve linkini paylaştığı anket, 12 Nisan-9 Mayıs tarihleri arasında 25 raylı sistem işletmecisi arasında internet üzerinden gerçekleştirildi. Sonuçlar geçtiğimiz günlerde açıklandı. Anket sonucunda, İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin (İBB) iştiraki Metro İstanbul, yüzde 84 memnuniyet oranı ile en yüksek puanı aldı. Türkiye'nin en büyük kent içi raylı sistem işletmecisi olan Metro İstanbul'un genel müdürü Özgür Soy, İstanbul'un sadece metro yapmadığını, aynı zamanda çok iyi bir de metro işletmecisi olduğunu söyledi. 2014 yılından bu yana araştırmaya her yıl katılan Metro İstanbul, 4 bin 44 İstanbullunun katıldığı anket sonucunda, bugüne kadar aldığı en fazla memnuniyet oranını yakaladı ve dünya şehirleri arasında ilk kez en yüksek puanı almış oldu. Şirketin, 2020'nin Temmuz ve Aralık ayları arasında bağımsız bir denetim şirketine yaptırdığı ve 9 bin 951 örneklemle gerçekleştirilen Yolcu Memnuniyet Araştırmasında da yüzde 84 memnuniyet oranı yakalanmıştı.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.