Piyasa araştırmacıları, ABD'de lüks mallara olan talebin yeniden artış eğilimine girdiğini, ucuz mal satan mağazaların satışlarında düşme görülürken, lüks mal satan mağaza zincirlerinin cirolarını artırdıklarını açıkladılar.
Amerikan FORBES dergisinin haberine göre, Wal-Mart gibi ortak sınıfın ihtiyacına cevap veren mağazalar zincirinin satışlarında, "Noel dönemi" olarak adlandırılan 24 kasım-24 aralık arasında ancak yüzde 3-5 artış görüldü. Wal-Mart, Noel döneminde bunun çok üzerinde bir artış beklediğini açıklamıştı.
Buna karşılık Saks, Nordstrom ve Neiman Marcus gibi lüks mağazaların satışlarının tahminlerin çok üzerinde gerçekleştiği bildirildi. Neiman Marcus'un satışlarındaki yükselme 5.8'i buldu.
Aynı kaynaklar, "Kitlelere hitap eden GAP gibi mağazalarda kaşmir süeterler alıcı beklerken, J.Crew ya da Ann Taylor gibi butiklerdeki malların hızla eridiğine" dikkat çektiler.
Amerikan FORBES dergisinin haberine göre, Wal-Mart gibi ortak sınıfın ihtiyacına cevap veren mağazalar zincirinin satışlarında, "Noel dönemi" olarak adlandırılan 24 kasım-24 aralık arasında ancak yüzde 3-5 artış görüldü. Wal-Mart, Noel döneminde bunun çok üzerinde bir artış beklediğini açıklamıştı.
Buna karşılık Saks, Nordstrom ve Neiman Marcus gibi lüks mağazaların satışlarının tahminlerin çok üzerinde gerçekleştiği bildirildi. Neiman Marcus'un satışlarındaki yükselme 5.8'i buldu.
Aynı kaynaklar, "Kitlelere hitap eden GAP gibi mağazalarda kaşmir süeterler alıcı beklerken, J.Crew ya da Ann Taylor gibi butiklerdeki malların hızla eridiğine" dikkat çektiler.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.