Türkiye'de işletmelerin dijitalleşme endeksi yüzde 48
Vodafone Türkiye'nin Accenture işbirliğiyle yürüttüğü araştırma, Türkiye'deki işletmelerin dijitalleşme endeksinin yüzde 48 olduğunu ortaya koydu.
22.07.2014 00:00:00
Vodafone Türkiye'nin Accenture işbirliğiyle yürüttüğü araştırma, Türkiye'deki işletmelerin dijitalleşme endeksinin yüzde 48 olduğunu ortaya koydu. Dijital dönüşüm vizyonu doğrultusunda işletmelerin dijital haritasını çıkarmak ve ihtiyaçlarını belirlemek amacıyla 'Yarına Hazırım' Platformunu geliştiren Vodafone, böylece işletmelerin dijitalleşme sürecine destek olmayı hedefliyor. Yarına Hazırım Platformunun tanıtımı için düzenlenen basın toplantısında konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Gökhan Öğüt, "Yarına Hazırım Platformunu, kurumsal müşterilerimizin daha iyi bir gelecek için ulaşmak istedikleri dijitalleşme hedefine hizmet etmek üzere geliştirdik. Kurumların dijitalleşme sürecine destek olmak üzere geliştirdiğimiz Yarına Hazırım Platformuyla, ilk etapta Türkiye'deki işletmelerin dijitalleşme endeksini yüzde 75'e çıkarmayı hedefliyoruz" dedi. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy ise "Özellikle KOBİ'lerin büyük firmalardan farklı olarak kaynakları kısıtlı ve sürekli yeni yatırım yapacak güçleri yok. Dolayısıyla, ellerindeki kaynaklarla daha fazlasını yaparak 1 değil 2 üretmeleri gerekiyor. Yarına Hazırım Platformunun ana hedef kitlesi KOBİ'ler olmakla birlikte her ölçekten işletme, Vodafone müşterisi olsun olmasın, bu hizmetten yararlanabiliyor. Tamamen dijitalleşme kavramı üzerine kurduğumuz ve ücretsiz olarak yararlanılabilen bu Platform ile ilk etapta 440 işletmeye ulaştık. Araştırmamız hızla devam ediyor, hedefimiz Türkiye çapında 30.000 işletmeye ulaşmak" şeklinde konuştu. EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.