SUV'un Mart ayı lideri Fransız!
Peugeot, Martta gerçekleştirdiği 7 bin 834 adet SUV satışıyla yüzde 13.9 paya ulaştı ve bu pazarda lider konuma geldi. Genel klasmanda lider marka ise Fransız Renault...
05.04.2025 14:09:00
HABER MERKEZİ/AA
HABER MERKEZİ/AA





Peugeot Türkiye, Martta 11 bin 177 adet toplam satışla tarihinin en yüksek aylık satış hacmine ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Fransa merkezli otomobil üreticisi Peugeot, modelleri ve yenilikçi hizmet anlayışıyla Türkiye'deki performansını artırmaya devam ediyor. Martı 11 bin 177 adetlik satış ve yüzde .,6 pazar payıyla geride bırakan Peugeot Türkiye, en fazla satılan ikinci marka olmanın yanı sıra kendi rekorunu kırarak tarihinin en yüksek aylık satış rakamını elde etti.
Martta 7 bin 980 adet binek araç satışı gerçekleştiren marka, yüzde 8.7'lik pazar payıyla tüm marka bazlı satışlarda ikinci sırada yer aldı. Peugeot Türkiye'nin hafif ticari araç pazarındaki başarısı da bu dönemde sürdü. 3 bin 197 adet hafif ticari araç satışıyla pazardan yüzde 12.8 pay alan Peugeot, markalarda ilk 3'e girdi.
Yılın ilk çeyreğinde toplam satışları 19 bin 602 adede ulaşan şirket, yüzde 7.1'lik pazar payıyla genel satışlarda 6'ncı sırada konumlandı. Peugeot Türkiye, ilk çeyrekte 14 bin 437 adet binek, 5 bin 165 adet de hafif ticari araç satışına imza atarak tüm markalar arasında sırasıyla 6'ncı ve 5'inci sırada yer aldı.
SUV pazarında lider oldu
Şirket, Martta gerçekleştirdiği 7 bin 834 adet SUV satışıyla yüzde 13.9 paya ulaştı ve bu pazarda lider konuma geldi. Markanın ilk çeyrekteki SUV satışları ise 14 bin adedi aştı ve yüzde 10,5'lik pazar payıyla, bu dönemde SUV pazarının ilk sırasında yer aldı. Markanın SUV segmentindeki en başarılı modeli, Peugeot 2008 oldu. Model, martta 3 bin 208, ilk çeyrekte ise 5 bin 595 adetlik satış gerçekleştirerek B-SUV pazarının zirvesine tırmandı.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.