İstanbul'un nüfusu kalabalık semtlerinde peş peşe açılan işletmelerde farklı mönülerle tüketicilerle buluşan simitin gördüğü ilgi, özellikle Türklerin yoğun yaşadığı ülkelerdeki yatırımcıların dadikkatini çekti. Kadıköy Simit Sarayı Müdürü Ferruh Doğrusöz, insanları fast food alışkanlığından kurtarmak, daha hijyenik şartlarda, kaliteli ve ucuz hizmet verebilmek için böyle bir işe giriştiklerini söyledi. Yaşanan rekabette uluslararası fast food zincirlerinin kendilerini korkutmadığını ifade eden Doğrusöz, şu görüşleri dile getirdi: "Türk damak tadına hitap eden, kaliteli ve uygun fiyatlı ürünlerimiz, uluslararası fast food zincirlerinin bizimle rekabet etmesine neden oldu. Artık biz onlarla değil, onlar bizimle rekabet etmeye çalışıyor. Burada hijyenik şartlarda, müşterinin gözü önünde hazırlanan ürünlerimiz sıcak sıcak servis yapılıyor. Çay, simit ve peynirden oluşan simit mönüsünün fiyatı 1 milyon lira. Bu fiyata insan rahatlıkla karnını doyurabiliyor."
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.