Hayat Kimya, temizlik, hijyen ve kişisel bakım ürünlerinin ardından temizlik kağıdı pazarına da girdi.
Hayat Kimya'nın yeni temizlik kağıdı ürünlerinin tanıtımı amacıyla düzenlenen basın toplantısında konuşan Hayat Kimya Genel Koordinatörü Prof. Dr. Orhan İdil, bu yılın Hayat Kimya için yeni yatırımlar ve ürünler yılı olduğunu belirterek, en önemli atılımın ise 100 milyon doları aşan bir yatırımla temizlik kağıtları alanında yapıldığını bildirdi. Türkiye'de hala tuvalet kağıdı kullanma alışkanlığı olmayan büyük bir nüfus olduğunu gösterdiğini ifade eden İdil, şunları kaydetti:"Papia, Familia ve Teno markalarıyla sunduğumuz yüzlerce çeşit ürünle kısa sürede mevcut pazarı genişleterek Türkiye'de temizlik kağıdı kullanma ve tuvalet alışkanlıklarını değiştireceğiz. Yapacağımız kamuoyu bilinçlendirme çalışmalarıyla hedefimiz Türkiye'detemizlik kağıdı kullanmayan kişinin kalmaması..." Aydın, 2007 yılı hedeflerinin yüzde 25 pazar payı elde etmek olduğunu bildirdi.
Hayat Kimya'nın yeni temizlik kağıdı ürünlerinin tanıtımı amacıyla düzenlenen basın toplantısında konuşan Hayat Kimya Genel Koordinatörü Prof. Dr. Orhan İdil, bu yılın Hayat Kimya için yeni yatırımlar ve ürünler yılı olduğunu belirterek, en önemli atılımın ise 100 milyon doları aşan bir yatırımla temizlik kağıtları alanında yapıldığını bildirdi. Türkiye'de hala tuvalet kağıdı kullanma alışkanlığı olmayan büyük bir nüfus olduğunu gösterdiğini ifade eden İdil, şunları kaydetti:"Papia, Familia ve Teno markalarıyla sunduğumuz yüzlerce çeşit ürünle kısa sürede mevcut pazarı genişleterek Türkiye'de temizlik kağıdı kullanma ve tuvalet alışkanlıklarını değiştireceğiz. Yapacağımız kamuoyu bilinçlendirme çalışmalarıyla hedefimiz Türkiye'detemizlik kağıdı kullanmayan kişinin kalmaması..." Aydın, 2007 yılı hedeflerinin yüzde 25 pazar payı elde etmek olduğunu bildirdi.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.