Türkiye Futbol Federasyonu'nun her ilçeden bir taraftarı Euro 2008'e göndermek için başlattığı SMS kampanyası kazık çıktı. Atılan her mesaj en az 5 YTL'ye maloluyor!
Türkiye Futbol Federasyonu, "Euro 2008'de Türkiye maçına gitme şansını yakala" parolasıyla TV'lere verdiği reklamla, Milli Takım'a gönül vermiş futbolseverlerin, yani vatandaşların cebine dadandı. TV reklamlarındaki altyazıda her mesajın kaç kontöre mal olduğunu net olarak okuyamayan yüzbinlerce kişi, Euro 2008'e gitmek ümidiyle reklamlarda verilen hata yüzbinlerce mesaj gönderdi. Futbolseverler her mesaj için hatlarından 32 kontörlerinin alındığını farkedince şoka uğradı. Böylece her mesajın yaklaşık 5 YTL'ye malolduğu ortaya çıktı. Kontörlü hat sahipleri kaç kontör kaybettiklerini görebilme şansına sahipken, faturalı hat sahipleri bundan mahrumdu. Çünkü kampanya Turkcell Faturalı Hat için 16 kısa mesaja mal oluyordu!Futbol Federasyonu, sözkonusu kampanya kapsamında her ilçeden bir kişiyi Haziran ayında İsviçre ve Avusturya'da düzenlenecek Avrupa Futbol Şampiyonası'na götürecek. Kampanya sayesinde, Türkiye'nin 928 ilçesinden birer taraftar, Milli Takımımızın Portekiz, İsviçre ya da Çek Cumhuriyeti karşılaşmalarından birini, maçın oynanacağı statta izleme şansını kazanacak.
Federasyon harcama yapmayacak"Her ilçeden bir yürek" spotuyla başlatılan kampanyaya ilişkin Futbol Federasyonu'nun "http://www.herilcedenbiryurek.com/" adlı alt sitesinde "Türkiye Futbol Federasyonu, kampanya sırasında uygulanacak yöntemle, kendi kasasından herhangi bir harcama yapmayacak" denilerek, futbolseverlerin birbirlerini finanse edeceği vurgulanıyor. Bu da bir nevi Milli Piyango bileti almaya benziyor. Nitekim reklamlarda verilen kısa mesaj hattına 1 milyon mesaj geldiğinde, Futbol Federasyonu'nun bundan kazancı 4 milyon YTL olacak. Bu miktarın yaklaşık 1500 YTL'si ile taraftarlar maça götürülecek. Federasyonun TV reklamlarına ne kadar harcama yaptığı ise bilinmiyor.
Türkiye Futbol Federasyonu, "Euro 2008'de Türkiye maçına gitme şansını yakala" parolasıyla TV'lere verdiği reklamla, Milli Takım'a gönül vermiş futbolseverlerin, yani vatandaşların cebine dadandı. TV reklamlarındaki altyazıda her mesajın kaç kontöre mal olduğunu net olarak okuyamayan yüzbinlerce kişi, Euro 2008'e gitmek ümidiyle reklamlarda verilen hata yüzbinlerce mesaj gönderdi. Futbolseverler her mesaj için hatlarından 32 kontörlerinin alındığını farkedince şoka uğradı. Böylece her mesajın yaklaşık 5 YTL'ye malolduğu ortaya çıktı. Kontörlü hat sahipleri kaç kontör kaybettiklerini görebilme şansına sahipken, faturalı hat sahipleri bundan mahrumdu. Çünkü kampanya Turkcell Faturalı Hat için 16 kısa mesaja mal oluyordu!Futbol Federasyonu, sözkonusu kampanya kapsamında her ilçeden bir kişiyi Haziran ayında İsviçre ve Avusturya'da düzenlenecek Avrupa Futbol Şampiyonası'na götürecek. Kampanya sayesinde, Türkiye'nin 928 ilçesinden birer taraftar, Milli Takımımızın Portekiz, İsviçre ya da Çek Cumhuriyeti karşılaşmalarından birini, maçın oynanacağı statta izleme şansını kazanacak.
Federasyon harcama yapmayacak"Her ilçeden bir yürek" spotuyla başlatılan kampanyaya ilişkin Futbol Federasyonu'nun "http://www.herilcedenbiryurek.com/" adlı alt sitesinde "Türkiye Futbol Federasyonu, kampanya sırasında uygulanacak yöntemle, kendi kasasından herhangi bir harcama yapmayacak" denilerek, futbolseverlerin birbirlerini finanse edeceği vurgulanıyor. Bu da bir nevi Milli Piyango bileti almaya benziyor. Nitekim reklamlarda verilen kısa mesaj hattına 1 milyon mesaj geldiğinde, Futbol Federasyonu'nun bundan kazancı 4 milyon YTL olacak. Bu miktarın yaklaşık 1500 YTL'si ile taraftarlar maça götürülecek. Federasyonun TV reklamlarına ne kadar harcama yaptığı ise bilinmiyor.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.