Elektronik sektörü balık pazarına benzer!
MediaMarkt Türkiye İcra Kurulu Başkanı Yenal Gökyıldırım, MediaMarkt Türkiye'nin geleneksel yıllık basın toplantısında yaptığı değerlendirmede, elektronik sektörünün balık pazarına benzediğine işaret ederek, "Balık beklemez, sürekli değişim olduğundan elektronik de beklemez" dedi
18.04.2019 00:00:00
Gökyıldırım, son 24 ayda toplam 27 mağaza açtıklarını ve 2019 yılını toplam 80 mağaza ile kapatmayı hedeflediklerini söyledi. Çok kısa süre içinde Çanakkale ve Diyarbakır mağazalarının açılacağını belirten Gökyıldırım, sadece mağaza anlamında değil, geçtiğimiz yıl satışları yüzde 35 artan online satışlarda da büyümenin devam edeceğini vurguladı.
Türkiye tüketici elektroniği pazarının büyük bir büyüme potansiyeli taşıdığına dikkati çeken Gökyıldırım, "Önümüzdeki 5 yıl içinde Türkiye pazarı, Avrupa'nın en hızlı büyüyen pazarı olacak. Biz bu pazarda, 39 aydır aralıksız büyüyoruz. Üstelik bu büyümeyi tüm kategorilerde pazardan ve rakiplerimizden daha iyi bir performans göstererek sağladık.
Sektörümüzde 21 alt kategori var ve hepsinin büyüme lideriz" ifadelerini kullandı. Gökyıldırım, MediaMarkt'ın Avrupa cirosunun 22 milyar Euro olduğunu ve bunun içinde yüzde 12'lik e-ticaret cirosunun yer aldığını söyledi. Gökyıldırım, 2018 yılında 54 milyar TL'lik pazarın bu yılda değişmeyeceğini düşündüklerini belirterek, pazarın geçen sene yüzde 16 büyüdüğünü, böylece pazarın bu sene adetsel olarak küçülse de ciro anlamında aynı kalacağını anlattı.
HABER MERKEZİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.