Dev şirketin bir bölümü satılıyor
Küresel şekerleme grubu Ferrero Group ve iştirakleri, Kellogs şirketinin çerez ve meyveli atıştırmalık bölümlerini 1.3 milyar dolara alacağını duyurdu.
02.04.2019 00:00:00





Ferrero Group tarafından yapılan açıklamaya göre, bu anlaşma ile Ferrero, Keebler, Famous Amos, Mothers, Murray ve Little Brownie Bakers gibi markaların yer aldığı önemli bir portföyün sahibi olacak.
Ayrıca Stretch Island, Fruity Snacks, Keeblers dondurma külahları ve tart hamuru ürünlerinin yer aldığı Kellogg's meyveli atıştırmalık ürünlerini de devralacak.
Anlaşma kapsamında Ferrero Allyn, Washington, Augusta, Georgia, Florence ve Louisville Kentucky bölgelerinde yer alan altı gıda üretim tesisini; Chicago, Illinois'de yer alan iki tesisi ve Baltimore, Maryland'da yer alan kiralık bir üretim tesisinin de sahibi olacak.
Bu anlaşma bize dünyanın en büyük çerez pazarında ürün portföyümüzü çeşitlendirme ve büyütme fırsatı sunuyor diyen Ferrero Group CEO'su Lapo Civiletti, Kendi pazarında önemli bir konuma sahip olan ve tüketiciler tarafından da çok sevilen bir ürün portföyünü satın alıyoruz ifadelerini kullandı.
Ferrero, 2017 yılı itibariyle farklı ABD markalarını ve iş kollarını bünyesine katmıştı. Bu son anlaşma ile de Kuzey Amerika pazarında yeni ve stratejik bir ürün kategorisine giriş yapmış olacak.
DIŞ HABERLER
Ayrıca Stretch Island, Fruity Snacks, Keeblers dondurma külahları ve tart hamuru ürünlerinin yer aldığı Kellogg's meyveli atıştırmalık ürünlerini de devralacak.
Anlaşma kapsamında Ferrero Allyn, Washington, Augusta, Georgia, Florence ve Louisville Kentucky bölgelerinde yer alan altı gıda üretim tesisini; Chicago, Illinois'de yer alan iki tesisi ve Baltimore, Maryland'da yer alan kiralık bir üretim tesisinin de sahibi olacak.
Bu anlaşma bize dünyanın en büyük çerez pazarında ürün portföyümüzü çeşitlendirme ve büyütme fırsatı sunuyor diyen Ferrero Group CEO'su Lapo Civiletti, Kendi pazarında önemli bir konuma sahip olan ve tüketiciler tarafından da çok sevilen bir ürün portföyünü satın alıyoruz ifadelerini kullandı.
Ferrero, 2017 yılı itibariyle farklı ABD markalarını ve iş kollarını bünyesine katmıştı. Bu son anlaşma ile de Kuzey Amerika pazarında yeni ve stratejik bir ürün kategorisine giriş yapmış olacak.
DIŞ HABERLER
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.