Aile için yapılan tüm alışverişlerde yüzde 80 oranında kadınların söz sahibi oldukları belirlendi. Kadınlar, evi güzelleştirmek amacıyla yapılan satın almaların yüzde 60-75'inde de söz sahibi oluyorlar. Kadınların, erkeklere oranla televizyon reklamlarını çok daha dikkatle izledikleri de saptandı. Tüm bu gerçekler göz önüne alındığında, kadınlar satıcılar açısından asıl hedef kitleyi teşkil ediyorlar.
Reklama meraklılar
Öte yandan, erkeklerin TV'de reklamlar başlayınca derhal kanal değiştirdikleri, kadınların ise reklamları ilgi ve sabırla izledikleri ifade ediliyor. Kadınların en fazla ilgi duydukları reklamlar arasında otomobil, evi güzelleştirecek mallar ve mali hizmetlerle ilgili reklamlar bulunuyor. Bu gerçeklerden yola çıkan reklamcılar, şimdilerde, otomobil reklamlarında daha fazla kadın manken kullanmaya başladılar. Kadınlar ayrıca, yatırımlarına da önem veriyorlar ve bu gerekçeyle finansal hizmet veren kurumlara ilgi gösteriyorlar.
Reklama meraklılar
Öte yandan, erkeklerin TV'de reklamlar başlayınca derhal kanal değiştirdikleri, kadınların ise reklamları ilgi ve sabırla izledikleri ifade ediliyor. Kadınların en fazla ilgi duydukları reklamlar arasında otomobil, evi güzelleştirecek mallar ve mali hizmetlerle ilgili reklamlar bulunuyor. Bu gerçeklerden yola çıkan reklamcılar, şimdilerde, otomobil reklamlarında daha fazla kadın manken kullanmaya başladılar. Kadınlar ayrıca, yatırımlarına da önem veriyorlar ve bu gerekçeyle finansal hizmet veren kurumlara ilgi gösteriyorlar.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.