Restaurantta çalışan aşçı ve garsonları bir haftalık eğitime tabi tutan ISO Danışmanı Deniz Tan, restaurantta ISO 9000 sistemini kurmaya çalıştıklarını belirterek, "ISO 9000 kalitesine ulaşmak için mesleki eğitim gerekiyor. Garsonlara servis açımında müşterilere karşı tavır ve davranışlarını anlatıyoruz. Nasıl yürümeleri ve hijyen koşullarını nasıl sağlayacakları konusunda eğitiyoruz. Eğitimden sonra uygulama yapacağız. Özellikle aşçıların ve ustaların maske takmaları, verilen eğitimlere uyum sağlamaları bizleri çok mutlu ediyor. Garson ve aşçılar için kep, fular ve maske uygulaması getirdik. Garsonlara vücut dilini öğretiyoruz. Garsonların bıyıklarını hijyen koşullarını sağlamak için kestirdik" dedi.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.