Türk Telekom Genel Müdürü Doany, ürünlerini geliştirerek, dünyaya ihraç ederek büyümeyi hedeflediklerini söyledi.
Türk Telekom Genel Müdürü Paul Doany, Türk Telekom'un büyüme stratejisini değiştirdiklerini ve gelecek dönemde teknoloji şirketlerinin ürünlerini geliştirerek, dünyaya ihraç ederek büyümeyi hedeflediklerini açıkladı. BM'ye bağlı çalışan Uluslararası Telekomünikasyon Birliği'nin (ITU) Cenevre'de düzenlediği ITU Telecom World 2009 Konferansında yeni teknolojilerini tanıtan Türk Telekom Genel Müdürü Doany, düzenlediği basın toplantısında, şirketin gelecek hedefleri hakkında bilgi verdi. Doany, ITU toplantıları çerçevesinde düzenlenen fuara Türk Telekom'un teknoloji şirketleri olan Argela, İnnova ve Sebit ile katıldıklarını, çünkü bu şirketler için potansiyel müşteriler bulmak ve yeni pazarlar yaratmak istediklerini belirtti. Sebit'in ilköğretim öğrencileri için ürettiği 'Vitamin' adlı interaktif eğitim yazılımının İngilizce versiyonunun ABD'de pazarlandığını, İspanyolca ve Arapça versiyonunun da kısa bir sürede piyasaya çıkacağını ifade eden Doany, Portekizce versiyonunu da hazırlayarak büyük bir pazar olan Brezilya'ya açılmayı hedeflediklerini dile getirdi. Bu ürünle tüm dünyada 20 milyon kullanıcıya ulaşmayı amaçladıklarını anlatan Doany, özellikle İspanyolca konuşulan pazarları tercih ettiklerini kaydetti.Malezya pazarı ile de ilgilendiklerini ifade eden Doany, reklam karşılığı abonelerine ücretsiz telefonla görüşme imkanı sağlayan ve Argela firması tarafından geliştirilen "Tuitalk" ürününü de anlatarek, bu ürünün özellikle ABD'de Hintliler, Çinliler ve Türkler tarafından kullanıldığını söyledi.
Türk Telekom Genel Müdürü Paul Doany, Türk Telekom'un büyüme stratejisini değiştirdiklerini ve gelecek dönemde teknoloji şirketlerinin ürünlerini geliştirerek, dünyaya ihraç ederek büyümeyi hedeflediklerini açıkladı. BM'ye bağlı çalışan Uluslararası Telekomünikasyon Birliği'nin (ITU) Cenevre'de düzenlediği ITU Telecom World 2009 Konferansında yeni teknolojilerini tanıtan Türk Telekom Genel Müdürü Doany, düzenlediği basın toplantısında, şirketin gelecek hedefleri hakkında bilgi verdi. Doany, ITU toplantıları çerçevesinde düzenlenen fuara Türk Telekom'un teknoloji şirketleri olan Argela, İnnova ve Sebit ile katıldıklarını, çünkü bu şirketler için potansiyel müşteriler bulmak ve yeni pazarlar yaratmak istediklerini belirtti. Sebit'in ilköğretim öğrencileri için ürettiği 'Vitamin' adlı interaktif eğitim yazılımının İngilizce versiyonunun ABD'de pazarlandığını, İspanyolca ve Arapça versiyonunun da kısa bir sürede piyasaya çıkacağını ifade eden Doany, Portekizce versiyonunu da hazırlayarak büyük bir pazar olan Brezilya'ya açılmayı hedeflediklerini dile getirdi. Bu ürünle tüm dünyada 20 milyon kullanıcıya ulaşmayı amaçladıklarını anlatan Doany, özellikle İspanyolca konuşulan pazarları tercih ettiklerini kaydetti.Malezya pazarı ile de ilgilendiklerini ifade eden Doany, reklam karşılığı abonelerine ücretsiz telefonla görüşme imkanı sağlayan ve Argela firması tarafından geliştirilen "Tuitalk" ürününü de anlatarek, bu ürünün özellikle ABD'de Hintliler, Çinliler ve Türkler tarafından kullanıldığını söyledi.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.