Telekom servislere odaklanacak
Türk Telekom’un yeni Genel Müdürü Tahsin Yılmaz, önümüzdeki 5 yılı planladıklarını ifade ederek, “Kârımızı korumak için ses ve internet gibi temel erişim hizmetlerinin yanı sıra servisleri önemsiyoruz” dedi
26.09.2012 00:00:00
EKONOMİ SERVİSİ Türk Telekom’un yeni Genel Müdürü Tahsin Yılmaz, Türk Telekom’un ‘3D vizyonu’ olarak adlandırdığı gelecek dönem büyüme stratejisini hayatı 360 derece kapsayacak bir yaklaşım içinde belirlediklerini ifade ederek, bu stratejiyi “Dijital yaşam dönüşümü, Değer odaklı mükemmel müşteri hizmetleri ve Dünyaya açılım ve bölgesel büyüme” olarak açıkladı. Türk Telekom Genel Müdürü olarak ilk basın toplantısını düzenleyen Tahsin Yılmaz, Türk Telekom’un özelleştirme sonrasında geçen altı yılda konsolide bazda toplam 11 milyar TL yatırım yaptığını, bu yılın ilk altı ayında ise Türk Telekom Grubu’nun gerçekleşen konsolide yatırım rakamının 1 milyar TL’yi aştığını belirtti. Servisler öne çıkacak Türk Telekom’un müşteri boyutunu mükemmeliyet üzerine kurduklarını ifade eden Yılmaz bu konuda şunları söyledi: “Mükemmel müşteri hizmeti ile hedefimiz tam müşteri memnuniyetini sağlamaktır. Hem ses hem de genişbant internet alanında yatırımlarımızı hız kesmeden sürdürerek, müşterilerimize yeni deneyimler sunmayı sürdüreceğiz.” Sabit telefon abone sayısında düşme olduğu yolundaki bir soruya Yılmaz, “Tüm Türkiye’de her haneye erişme hedefimiz var. Birisi PSDN (telefon şebekeleri aracılığı ile kurulmuş ağ) olarak adlandırdığımız ses erişimi. Diğeri de DSL olarak adlandırdığımız veri iletişim teknolojisi. IPTV ile de TV erişimi sağlıyoruz. Şimdi bu kurulu şebekeyi yeni ürün ve hizmetler için daha verimli kullanma hedefimiz var. Artık evlerdeki TV’lere hem internet erişimi sağlayacak, hem de on-line olacak. Bana göre artık sabit hatla mobil iletişim arasındaki rekabet bitti. Mobil operatörlerin kendi arasındaki rekabet için de aynı durum söz konusu. Bundan sonraki değişimler çok cüzi olacak. Geleceğin rekabetini ses değil data (veri) belirleyecek” cevabını verdi. Türk Telekom’un Türkiye’nin en değerli şirketlerinden biri olduğunu, özelleştirme sürecinde Türk Telekom’un değerini daha da yukarılara taşımayı bir hedef olarak benimsediklerini vurgulayan Yılmaz, “Kamunun Türk Telekom’daki yüzde 30’luk hissesinin nasıl ve ne zaman özelleştirileceği Özelleştirme İdaresi Başkanlığı’nın tasarrufunda olan bir konu. Bizim görevimiz yeni dönem büyüme politikasıyla Türk Telekom’un değerini daha da arttırmaktır” dedi.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.