Sosyal medya para basıyor
İstanbul Sosyal Medya Derneği (SOSMED) Başkan Yardımcısı ve Wediacorp Üst Yöneticisi (CEO) Funda Şen, son 5 yılda sosyal medyanın görkemli şekilde yükseldiğini anımsatarak, bu yükselişin hayatın birçok alanında çok sayıda farklılığı da beraberinde getirdiğini söyledi.
04.12.2017 00:00:00
Sosyal medyanın etkisinin markaları bu alana yaptıkları yatırımları artırmaya yönelttiğini anlatan Şen, 2015 yılında sosyal network kanallarının reklamlardan 8.3 milyar dolar kazandığını, bu rakamın 2017 yılının sonunda 35 milyar dolara yükselmesinin beklendiğini söyledi.
Instagram, Facebook, Twitter gibi sosyal paylaşım sitelerinin günümüzde en aktif alanlar olarak ön plana çıkmasına karşın, Youtube'da her birini gölgede bırakacak bir yükseliş bulunduğunu aktaran Şen, dünyada olduğu gibi Türkiye'de de pek çok markanın Youtube'u aktif bir pazarlama mecrası olarak kullanmaya başladığını anlattı.
Funda Şen, Youtube'un markalar ve bireylerle yaptığı çalışmalar sonucunda reklam gelirlerini 2017 yılında 5.6 milyar dolara yükselttiğine dikkati çekerek, "Youtube dünya genelinde 1 milyar 300 bin kişiye ulaştı, Türk markalar bu platform için kesenin ağzını açtı" ifadelerini kullandı.
AA
Instagram, Facebook, Twitter gibi sosyal paylaşım sitelerinin günümüzde en aktif alanlar olarak ön plana çıkmasına karşın, Youtube'da her birini gölgede bırakacak bir yükseliş bulunduğunu aktaran Şen, dünyada olduğu gibi Türkiye'de de pek çok markanın Youtube'u aktif bir pazarlama mecrası olarak kullanmaya başladığını anlattı.
Funda Şen, Youtube'un markalar ve bireylerle yaptığı çalışmalar sonucunda reklam gelirlerini 2017 yılında 5.6 milyar dolara yükselttiğine dikkati çekerek, "Youtube dünya genelinde 1 milyar 300 bin kişiye ulaştı, Türk markalar bu platform için kesenin ağzını açtı" ifadelerini kullandı.
AA
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.