İstanbul Defterdarlığı, vatandaşların yasalar içindeki talep ve isteklerini yerine getirmek için çalışmalarını hızlandırdı. Defterdarlığın Cağaloğlu'ndaki merkez binasında 19 Eylül tarihinden itibaren hizmet vermeye başlayan Mavi Masa'ya yapılan her türlü başvuru, kayda alınacak ve takip edilecek. İstanbul Defterdarı Kadir Boy, talep ve şikayetlerin en geç 24 saat içinde ilgili birime aktarılacağını belirterek, "Takip eden 48 saat içinde ise ya sorun çözülecek ya da vatandaş çözülememe sebebini ve sorunun çözümü için kendisi tarafından yapılması gerekenleri öğrenebilecektir. Sorunu 48 saat içinde çözüme kavuşturulamayan vatandaşlarımız tekrar aradıkları takdirde, müracaatlarının durumu hakkında bilgi alabileceklerdir'dedi.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.