Finansal kriz sanayi üretimi ve istihdamın yanı sıra halkın moralini de eritti. Yapılan bir araştırmaya göre Türk halkının morali önceki yıllara göre yüzde 36 azaldı.
Millward Brown'un, krizde tüketici davranışları araştırmasına göre, Türkiye'de geçen yıla oranla kişisel finans durumunun yüzde 14 daha kötü olduğu, ülke ekonomisinin yüzde 44 daha kötüye gittiği ve halkın moralinin ise diğer yıllara oranla yüzde 36 daha bozuk olduğu ortaya çıktı. Araştırma krizde, Avrupa ülkelerindeki tüketiciler ile Türk tüketicinin arasındaki davranış farklılıklarını ortaya koydu. Araştırmaya göre tüketiciler ilk tercihlerini değiştirmemiş görünüyor. Ancak, premium markaların, "ilk tercih" skorlarında ciddi düşüşler söz konusu.
Millward Brown'un, krizde tüketici davranışları araştırmasına göre, Türkiye'de geçen yıla oranla kişisel finans durumunun yüzde 14 daha kötü olduğu, ülke ekonomisinin yüzde 44 daha kötüye gittiği ve halkın moralinin ise diğer yıllara oranla yüzde 36 daha bozuk olduğu ortaya çıktı. Araştırma krizde, Avrupa ülkelerindeki tüketiciler ile Türk tüketicinin arasındaki davranış farklılıklarını ortaya koydu. Araştırmaya göre tüketiciler ilk tercihlerini değiştirmemiş görünüyor. Ancak, premium markaların, "ilk tercih" skorlarında ciddi düşüşler söz konusu.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.