İstanbul’u dünyaya tanıtacaklar
Türkiye’de bu yıl ikincisi düzenlenecek INFLOW Global Summit 18 kapsamında 30’dan fazla ülkeden 100’e yakın yabancı sosyal medya yönlendiricisi İstanbul’a geliyor. Yabancı sosyal medya yönlendiricilerinin İstanbul’un turizm ve tanıtım çalışmalarına yüzde 10 katkıda bulunması bekleniyor
16.12.2018 00:00:00





INFLOW Global Summit 18, iş dünyasıyla yabancı sosyal medya yönlendiricilerini (influencer) İstanbul'da bir araya getiriyor. Etkinlik, sektörün önde gelen isimlerinin katıldığı panellere de ev sahipliği yapacak.
Zirve, 30'dan fazla ülkeden gelen 100'e yakın yabancı ve 100'den fazla Türk influencer, konuşmacı olarak farklı ülkelerden etkinliğe katılacak sektör profesyonelleriyle birlikte toplamda 200'den fazla influenceri İstanbul'da ağırlayacak.
INFLOW Summits Kurucu Ortağı Emre Gelen, influencer pazarlamasının ürettiği ekonominin dünyada 1 milyar doları geçtiğini, Türkiye'de ise 35 milyon TL'lik bir pazara ulaştığını belirterek, bugün Türkiye'de influencer pazarlamasına yatırım yapan marka sayısının bini aştığını dile getirdi. Gelen, sözlerine şöyle devam etti: "Dünyada olduğu gibi Türkiye'de de influencer pazarlaması alanı hızla büyüyor.
Alanında etkin olan bir influencerin aylık geliri günümüzde 20 bin TL'yi aşmış durumda. Dolayısıyla bugün gençler arasında en çok özenilen mesleklerin başında influencer olmak geliyor. Gerçekleştirdiğimiz etkinliklerle hem bu alandaki çalışmaları doğru şekilde yönlendirmeyi hem de yeni işbirlikleri oluşturulması için platform sağlayarak sektörün büyümesine katkıda bulunmayı planlıyoruz."
Zirve, 30'dan fazla ülkeden gelen 100'e yakın yabancı ve 100'den fazla Türk influencer, konuşmacı olarak farklı ülkelerden etkinliğe katılacak sektör profesyonelleriyle birlikte toplamda 200'den fazla influenceri İstanbul'da ağırlayacak.
INFLOW Summits Kurucu Ortağı Emre Gelen, influencer pazarlamasının ürettiği ekonominin dünyada 1 milyar doları geçtiğini, Türkiye'de ise 35 milyon TL'lik bir pazara ulaştığını belirterek, bugün Türkiye'de influencer pazarlamasına yatırım yapan marka sayısının bini aştığını dile getirdi. Gelen, sözlerine şöyle devam etti: "Dünyada olduğu gibi Türkiye'de de influencer pazarlaması alanı hızla büyüyor.
Alanında etkin olan bir influencerin aylık geliri günümüzde 20 bin TL'yi aşmış durumda. Dolayısıyla bugün gençler arasında en çok özenilen mesleklerin başında influencer olmak geliyor. Gerçekleştirdiğimiz etkinliklerle hem bu alandaki çalışmaları doğru şekilde yönlendirmeyi hem de yeni işbirlikleri oluşturulması için platform sağlayarak sektörün büyümesine katkıda bulunmayı planlıyoruz."
İBB ve THY destekliyor
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) ve Türk Hava Yolları'nın (THY) destekleriyle gerçekleşecek INFLOW Global Summit 18, dünyanın dört bir yanından gelen influencerlara İstanbul'u bilinmeyen yönleri ve gözden kaçırılan bölgeleriyle tanıtarak benzersiz bir İstanbul deneyimi yaşatmayı ve ülke turizmini canlandırmayı amaçlıyor.
INFLOW Global Summit 18 devamında 19 Aralık'ta farklı kitlelere hitap eden 25 yabancı influencer için özel bir İstanbul turu düzenlenecek. INFLOW Summits Kurucu Ortağı Afşın Avcı da etkinliğin algı anlamında etkili olduğuna işaret ederek, şunları söyledi: "İstanbul dünyada en fazla Instagram'da paylaşılan şehirlerden biri oldu.
Bu yıl Hindistan ve Çin açılımları yaptık. Her iki ülkeden sosyal medya yönlendiricileri gelecek. Sahip olduğumuz özel yazılımlarla influencerların etkilerini ölçebiliyoruz. Maddi beklentileri olan influencerlar da var fakat bizimle ilişkileri çok farklı." EKONOMİ SERVİSİ
INFLOW Global Summit 18 devamında 19 Aralık'ta farklı kitlelere hitap eden 25 yabancı influencer için özel bir İstanbul turu düzenlenecek. INFLOW Summits Kurucu Ortağı Afşın Avcı da etkinliğin algı anlamında etkili olduğuna işaret ederek, şunları söyledi: "İstanbul dünyada en fazla Instagram'da paylaşılan şehirlerden biri oldu.
Bu yıl Hindistan ve Çin açılımları yaptık. Her iki ülkeden sosyal medya yönlendiricileri gelecek. Sahip olduğumuz özel yazılımlarla influencerların etkilerini ölçebiliyoruz. Maddi beklentileri olan influencerlar da var fakat bizimle ilişkileri çok farklı." EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.