Erkekler alışverişte kadınları geçti
Türkiye’nin ilk para iadeli alışveriş sitesi Avantajix.com, üyelerinin “Evde İnternet ve TV Alışkanlıklarını” araştırdı
11.10.2021 18:28:00





Türkiye'nin ilk para iadeli alışveriş sitesi Avantajix.com, üyelerinin "Evde İnternet ve TV Alışkanlıklarını" araştırdı. Avantajix.com'un rastgele seçilmiş 500'ü kadın bin üyesi üzerinde yaptığı anket çalışmasına göre, erkekler evde bulundukları süre içinde günde ortalama 110 dakikalarını dizi ve film içerikleri izlemeye, 75 dakikalarını online alışveriş sitelerine, 70 dakikalarını sosyal medyaya, 55 dakikalarını ise spor, güncel olaylar, siyaset ve ekonomiye ilişkin haberlere ayırıyor. Kadınlar ise evde geçirdikleri zamanın ortalama 140 dakikasını dizi/film izlemeye, 105 dakikasını sosyal medyaya ayırıyor. Kadınlar online mağazalarda 25 dakika, haber sitelerinde ise 20 dakika zaman geçiriyor. Avantajix.com kurucu ortağı Güçlü Kayral, global sosyal medya ajansı We Are Social'ın "Dijital Türkiye 2021" raporuna göre, Türkiye'de insanların günde 7 saat 57 dakikalarını internette, 3 saat 13 dakikalarını da televizyon başında geçirdiklerinin belirlendiğini anımsatarak, "2 yılda bir tekrarlanan çalışmamızı bu rapordan esinlenerek yaptık. 4 yıl önceki çalışmayla kıyaslama yaptığımızda en dikkat çekici değişim erkeklerin online alışverişe ayırdıkları sürede görüldü. Erkekler 4 yıl önce evde online alışverişe günde sadece 15 dakika ayırırken, bugün bu süre 5 kat artarak 75 dakikaya ulaşmış durumda. Erkeklerin online alışveriş tutkusu, maç tutkusunu da geçti. Araştırmamız evdeki alışkanlıklar üzerine yapıldı. Aslında kadınlar da online alışverişi seviyor. Ama onlar genellikle öğle tatillerinde ya da mesaide dijital mağazaları geziyorlar" dedi.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.





















































































