Acil durumlarda hizmete devam
Vodafone Türkiye'nin ‘acil durumlarda kesintisiz hizmet sunabilme kapasitesi' Türkiye telekomünikasyon ve teknoloji sektörünün ilk BS 25999 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Sertifikası ile kanıtlandı
01.07.2012 00:00:00
EKONOMİ SERVİSİ
Müşteri memnuniyeti ilkesiyle faaliyetlerini sürdüren Vodafone Türkiye, 18 milyonu aşkın abonesine her koşulda mükemmel ve kesintisiz iletişim deneyimi yaşatmak yolunda yürüttüğü çalışmalar ile Türkiye telekomünikasyon ve teknoloji sektörünün ilk İş Sürekliliği Sertifikası'nın sahibi oldu.
Vodafone Türkiye, iş sürekliliği standartlarının gelişimi konusunda öncü kuruluş İngiliz Standartlar Enstitüsü (BSI - British Standards Institution) tarafından verilen BS 25999 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Sertifikası ile bir yandan altyapısına duyduğu güveni tescillerken, diğer yandan Türkiye'de uçtan uca sağladığı iş sürekliliğini ve acil durumlara yüksek müdahale kapasitesini belgelemiş oldu.
Faaliyetlerinin merkezine Türkiye'nin 81 ilinde iş sürekliliğini yerleştiren ve bu yolda altyapısını mevcut standartlara göre en ileri teknoloji ve uygulamalarla zenginleştiren Vodafone Türkiye, operasyonlarının sürekliliğinin bağımsız bir kuruluş tarafından belgelenmesiyle iş sürekliliği yönetimini yapısal olarak en üst seviyede gerçekleştirdiğinin açık bir güvencesini sunmuş oldu.
Acil durumlarda iletişim kesilmeyecek
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Selçuk Karaçay, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, BS 25999 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Standardı'nın Vodafone Türkiye'nin operasyonlarının sürekliliğinin somut bir güvencesi olduğunun altını çizerken, şöyle konuştu: “Vodafone Türkiye olarak mobil iletişim teknolojileri konusunda 30'u aşkın ülkeden beslenen derin bir bilgi birikimiyle Türkiye'deki abonelerimiz için en yüksek değeri oluşturmaya ve uçtan uca kesintisiz iletişim sağlamaya odaklanıyoruz.
Bu açıdan, temel faaliyet alanımız olan iletişimin sürekliliğini, gündelik hayatın akışı dışında acil ve zorlu durumlarda da sağlayabilmek, her türlü felaket senaryosuna hazırlıklı olmak bizim için çok değerli bir öncelik. Şimdi BS 25999 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Standardı ile bu çabalarımız, iş sürekliliği standartlarının gelişimi konusunda öncü kuruluş BSI tarafından tescillendi. Yoğun bir çalışma ve yılların birkiminin ürünü olan bu sertifika ile iletişimin sürekliliğini sağlayabileceğimiz bir şebekeye sahip olduğumuzu tescil ettirmiş olduk.
Bu sertifika, şirketimizin her türlü acil duruma yüksek müdahale kapasitesi olduğunun; abonelerimizin ihtiyaç duydukları acil durumlarda hastane, kamu kurumları ve sivil toplum örgütleri ile iletişim sağlayabileceğinin güvencesi oldu; bundan mutluluk duyuyoruz.” Türkiye'de özellikle deprem sonrasında sadece vatandaşlar değil kamu kurumları ve hastanelerin de telefon zili çalmıyordu.
Müşteri memnuniyeti ilkesiyle faaliyetlerini sürdüren Vodafone Türkiye, 18 milyonu aşkın abonesine her koşulda mükemmel ve kesintisiz iletişim deneyimi yaşatmak yolunda yürüttüğü çalışmalar ile Türkiye telekomünikasyon ve teknoloji sektörünün ilk İş Sürekliliği Sertifikası'nın sahibi oldu.
Vodafone Türkiye, iş sürekliliği standartlarının gelişimi konusunda öncü kuruluş İngiliz Standartlar Enstitüsü (BSI - British Standards Institution) tarafından verilen BS 25999 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Sertifikası ile bir yandan altyapısına duyduğu güveni tescillerken, diğer yandan Türkiye'de uçtan uca sağladığı iş sürekliliğini ve acil durumlara yüksek müdahale kapasitesini belgelemiş oldu.
Faaliyetlerinin merkezine Türkiye'nin 81 ilinde iş sürekliliğini yerleştiren ve bu yolda altyapısını mevcut standartlara göre en ileri teknoloji ve uygulamalarla zenginleştiren Vodafone Türkiye, operasyonlarının sürekliliğinin bağımsız bir kuruluş tarafından belgelenmesiyle iş sürekliliği yönetimini yapısal olarak en üst seviyede gerçekleştirdiğinin açık bir güvencesini sunmuş oldu.
Acil durumlarda iletişim kesilmeyecek
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Selçuk Karaçay, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, BS 25999 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Standardı'nın Vodafone Türkiye'nin operasyonlarının sürekliliğinin somut bir güvencesi olduğunun altını çizerken, şöyle konuştu: “Vodafone Türkiye olarak mobil iletişim teknolojileri konusunda 30'u aşkın ülkeden beslenen derin bir bilgi birikimiyle Türkiye'deki abonelerimiz için en yüksek değeri oluşturmaya ve uçtan uca kesintisiz iletişim sağlamaya odaklanıyoruz.
Bu açıdan, temel faaliyet alanımız olan iletişimin sürekliliğini, gündelik hayatın akışı dışında acil ve zorlu durumlarda da sağlayabilmek, her türlü felaket senaryosuna hazırlıklı olmak bizim için çok değerli bir öncelik. Şimdi BS 25999 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Standardı ile bu çabalarımız, iş sürekliliği standartlarının gelişimi konusunda öncü kuruluş BSI tarafından tescillendi. Yoğun bir çalışma ve yılların birkiminin ürünü olan bu sertifika ile iletişimin sürekliliğini sağlayabileceğimiz bir şebekeye sahip olduğumuzu tescil ettirmiş olduk.
Bu sertifika, şirketimizin her türlü acil duruma yüksek müdahale kapasitesi olduğunun; abonelerimizin ihtiyaç duydukları acil durumlarda hastane, kamu kurumları ve sivil toplum örgütleri ile iletişim sağlayabileceğinin güvencesi oldu; bundan mutluluk duyuyoruz.” Türkiye'de özellikle deprem sonrasında sadece vatandaşlar değil kamu kurumları ve hastanelerin de telefon zili çalmıyordu.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.