Ankara Telgraf Müdürlüğü, 51 çalışanı ile yılda 400 bin telgraf kabul ediyor.
Ankara Telgraf Müdürlüğü Telgraf Amiri Necati Seyfi'den aldığı bilgiye göre, bazen tatlı, bazen acı, bazen de sürprizlerin habercisi telgraf, internet ve cep telefonu gibi haberleşme teknolojilerindeki gelişmelere karşın ilgi görmeye devam ediyor.
Ankara Telgraf Müdürlüğü'nde hiçbir bilgisayar olmamasına karşın, sadece 51 çalışanı ile 141 info servisi, faks mesajları ve postaneler aracılığıyla başkentlilerin yılda 400 bin mesajını alıyor ve sahiplerine gönderiyor.
Anneler, babalar günü gibi özel zamanlarda bu mesajların sayısı artıyor. Müdürlük, 2001 yılı anneler gününde 3200 adet telgrafı kabul ederek, sahiplerine ulaştırdı. Bu yılın Ocak ayında 10 bin, Şubat ayında 16 bin ve Mart ayında da 20 bin adet telgraf alındı.
"Yıldırım" mesajları en geç 2 saat içinde sahiplerine ulaştıran Telgraf Müdürlüğü, 1999'da 300 bin, 2000 yılında 350 bin ve geçen yıl yaklaşık 400 bin adet normal, acil ve yıldırım mesajı aldı. Ankara Telgraf Müdürlüğü Telgraf Amiri Seyfi, telgrafa olan ilgiyidaha da artırabilmek için yeni yatırımlar yapılması gerektiğini, 141 servisinde otomasyona geçilmesinin zorunlu olduğunu söyledi. Bazı günler alınan telgraf sayısında aşırı artış kaydedildiğini, personelinaz olması nedeniyle sıkıntı çektiklerini anlatan Seyfi, personel ihtiyacının karşılanması halinde hizmetlerin daha hızlı verilebileceğini belirtti.
Seyfi, 141 info servisinin ücretsiz olduğunu, vatandaşların diğer teknolojik yeniliklere karşın telgrafa gösterdikleri ilgiden de mutluluk duyduklarını kaydetti.
Ankara Telgraf Müdürlüğü Telgraf Amiri Necati Seyfi'den aldığı bilgiye göre, bazen tatlı, bazen acı, bazen de sürprizlerin habercisi telgraf, internet ve cep telefonu gibi haberleşme teknolojilerindeki gelişmelere karşın ilgi görmeye devam ediyor.
Ankara Telgraf Müdürlüğü'nde hiçbir bilgisayar olmamasına karşın, sadece 51 çalışanı ile 141 info servisi, faks mesajları ve postaneler aracılığıyla başkentlilerin yılda 400 bin mesajını alıyor ve sahiplerine gönderiyor.
Anneler, babalar günü gibi özel zamanlarda bu mesajların sayısı artıyor. Müdürlük, 2001 yılı anneler gününde 3200 adet telgrafı kabul ederek, sahiplerine ulaştırdı. Bu yılın Ocak ayında 10 bin, Şubat ayında 16 bin ve Mart ayında da 20 bin adet telgraf alındı.
"Yıldırım" mesajları en geç 2 saat içinde sahiplerine ulaştıran Telgraf Müdürlüğü, 1999'da 300 bin, 2000 yılında 350 bin ve geçen yıl yaklaşık 400 bin adet normal, acil ve yıldırım mesajı aldı. Ankara Telgraf Müdürlüğü Telgraf Amiri Seyfi, telgrafa olan ilgiyidaha da artırabilmek için yeni yatırımlar yapılması gerektiğini, 141 servisinde otomasyona geçilmesinin zorunlu olduğunu söyledi. Bazı günler alınan telgraf sayısında aşırı artış kaydedildiğini, personelinaz olması nedeniyle sıkıntı çektiklerini anlatan Seyfi, personel ihtiyacının karşılanması halinde hizmetlerin daha hızlı verilebileceğini belirtti.
Seyfi, 141 info servisinin ücretsiz olduğunu, vatandaşların diğer teknolojik yeniliklere karşın telgrafa gösterdikleri ilgiden de mutluluk duyduklarını kaydetti.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.