Perakendenin yeni DNA'sı masaya yatırıldı
Migros ve Koç Üniversitesi iş birliğinde kurulan KÜMPEM’in (Koç Üniversitesi-Migros Perakende Eğitim Merkezi) perakende alanındaki gelişmeleri mercek altına aldığı KÜMPEM Forum Perakende Konferansı, 9 – 10 Mayıs 2019 tarihlerinde gerçekleşti
11.05.2019 00:00:00





Migros ve Koç Üniversitesi iş birliğinde kurulan KÜMPEM'in (Koç Üniversitesi-Migros Perakende Eğitim Merkezi) perakende alanındaki gelişmeleri mercek altına aldığı KÜMPEM Forum Perakende Konferansı, 9 – 10 Mayıs 2019 tarihlerinde gerçekleşti.
Bu yıl 9. kez perakende dünyasını bir araya getiren konferansın teması "Yeni Perakende DNA'sı" oldu. KÜMPEM FORUM Perakende Konferansı'nda dünyaca ünlü üniversitelerin "gelecek" konusunda uzmanlaşmış akademisyenleri ve sektörün etkili isimleri, katılımcılarla buluştu.
Konferansın açılış konuşmasını yapan ve KÜMPEM'in Türkiye'nin perakende alanındaki ilk üniversite-özel sektör iş birliği olduğunun altını çizen Migros Ticaret A.Ş. Sürdürülebilirlik Komitesi Başkanı Demir Aytaç, sektör oturumunda ise perakende alanındaki güncel gelişmeler hakkında bilgiler vererek sektörün yeni bir çağa adım attığına dikkat çekti.
Aytaç, şunları söyledi: "Satış odaklı yaklaşım artık yerini müşteriler için fiziksel, duygusal ve sosyal değer yaratan hizmet anlayışına bıraktı. Topluma karşı sorumluluk taşıyan her işin sonu başarıdır.
Bu vizyonda yapılan projelerin ve kampanyaların iş sonuçlarının geri dönüşü de doğal olarak çok hızlı olur. Migros olarak "Sağlıklı Yaşam Yolculuğu" projemizi de bu bakış açısıyla hayata geçirdik. Fiziksel ve dijital kanalları entegre kullandığımız projemizin içeriği interaktif olarak müşterilerimizin davranışları ile şekilleniyor böylece ilgi daima canlı kalıyor.
Bu sayede sadece 9 ayda 1.3 milyon kişiye ulaştık. Bilinçli müşterilerimizle sürdürülebilirlik Migros'un rekabette avantajı oldu." Migros Ticaret A.Ş. Büyük Mağazacılık, Toptan ve E-Ticaret'ten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Bartın ise hibrit müşteri için dijital ve fiziksel kanalların birbirinin rakibi değil, tamamlayıcısı olduğunu söyledi. EKONOMİ SERVİSİ
Bu yıl 9. kez perakende dünyasını bir araya getiren konferansın teması "Yeni Perakende DNA'sı" oldu. KÜMPEM FORUM Perakende Konferansı'nda dünyaca ünlü üniversitelerin "gelecek" konusunda uzmanlaşmış akademisyenleri ve sektörün etkili isimleri, katılımcılarla buluştu.
Konferansın açılış konuşmasını yapan ve KÜMPEM'in Türkiye'nin perakende alanındaki ilk üniversite-özel sektör iş birliği olduğunun altını çizen Migros Ticaret A.Ş. Sürdürülebilirlik Komitesi Başkanı Demir Aytaç, sektör oturumunda ise perakende alanındaki güncel gelişmeler hakkında bilgiler vererek sektörün yeni bir çağa adım attığına dikkat çekti.
Aytaç, şunları söyledi: "Satış odaklı yaklaşım artık yerini müşteriler için fiziksel, duygusal ve sosyal değer yaratan hizmet anlayışına bıraktı. Topluma karşı sorumluluk taşıyan her işin sonu başarıdır.
Bu vizyonda yapılan projelerin ve kampanyaların iş sonuçlarının geri dönüşü de doğal olarak çok hızlı olur. Migros olarak "Sağlıklı Yaşam Yolculuğu" projemizi de bu bakış açısıyla hayata geçirdik. Fiziksel ve dijital kanalları entegre kullandığımız projemizin içeriği interaktif olarak müşterilerimizin davranışları ile şekilleniyor böylece ilgi daima canlı kalıyor.
Bu sayede sadece 9 ayda 1.3 milyon kişiye ulaştık. Bilinçli müşterilerimizle sürdürülebilirlik Migros'un rekabette avantajı oldu." Migros Ticaret A.Ş. Büyük Mağazacılık, Toptan ve E-Ticaret'ten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Bartın ise hibrit müşteri için dijital ve fiziksel kanalların birbirinin rakibi değil, tamamlayıcısı olduğunu söyledi. EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.