İSKİ Genel Müdürü Veysel Eroğlu, bilişim teknolojilerini en yüksek seviyede kullanan İdare'nin, Oracle veri tabanı ile dünyada bu alandaki en kuvvetli işletim sistemi altyapısına ulaştığını ve işlem süresinin 1.5 saniyeye indiğini söyledi.
Su hizmetleri internette
İSKİ'nin Ağustos ayından itibaren "www.iski.gov.tr'' web sitesini hizmete soktuğunu bildiren Eroğlu, siteden her türlü bilgi ve belgeye ulaşmanın yanı sıra, "e-üyelik'' formu doldurarak "e-tahsilat, e-itiraz, e-çözüm, e-fatura ve e-bilgi'' hizmetlerinden yararlanabileceklerini kaydetti. Eroğlu, e-tahsilat hizmeti ile müşterilerin faturalarını internet üzerinden kredi kartı ile ödeme imkanına kavuştuklarını, e-itiraz ile hatalı veya arızalı olduğunu düşündükleri fatura ve sayaçlara itiraz edebildiklerini ve kendilerinin de "e-çözüm'' ile 24 saatte müşteriye yanıt vererek, en geç 48 saat içinde sorunu çözdüklerini söyledi. Eroğlu, "müşterilerin faturalarının e-fatura'dan e-posta adreslerine ücretsiz olarak gönderildiğini, e-bilgi ile de müşterilerin İSKİ'ye olan tüm borçları ile son dönem fatura bilgilerinin verildiğini" anlattı.
Su hizmetleri internette
İSKİ'nin Ağustos ayından itibaren "www.iski.gov.tr'' web sitesini hizmete soktuğunu bildiren Eroğlu, siteden her türlü bilgi ve belgeye ulaşmanın yanı sıra, "e-üyelik'' formu doldurarak "e-tahsilat, e-itiraz, e-çözüm, e-fatura ve e-bilgi'' hizmetlerinden yararlanabileceklerini kaydetti. Eroğlu, e-tahsilat hizmeti ile müşterilerin faturalarını internet üzerinden kredi kartı ile ödeme imkanına kavuştuklarını, e-itiraz ile hatalı veya arızalı olduğunu düşündükleri fatura ve sayaçlara itiraz edebildiklerini ve kendilerinin de "e-çözüm'' ile 24 saatte müşteriye yanıt vererek, en geç 48 saat içinde sorunu çözdüklerini söyledi. Eroğlu, "müşterilerin faturalarının e-fatura'dan e-posta adreslerine ücretsiz olarak gönderildiğini, e-bilgi ile de müşterilerin İSKİ'ye olan tüm borçları ile son dönem fatura bilgilerinin verildiğini" anlattı.