Coca-Cola İçecek (CCİ) CEO'su Michael A. O'Neill, 2011 yarıyıl finansal sonuçlarını açıklarken, CCİ'nin istikrarlı büyümesini sürdürdüğünü ve konsolide satış hacminin yüzde 18 artışla 356 milyon ünite kasaya yükseldiğini söyledi
YENİ MESAJ - İSTANBUL
Türkiye, Pakistan, Orta Asya ve Ortadoğu'da 10 ülkede 20 fabrikası ile faaliyet gösteren Coca-Cola İçecek, 2011 yılı yarıyıl finansal sonuçlarını açıkladı. Üst üste 5 çeyrektir sürdürdüğü çift haneli satış hacmi büyümesini yılın ilk yarısında da devam ettirdi. Yılın ilk yarısında çift haneli büyümesini koruyan CCİ, 5 çeyrek üst üste konsolide satış hacmini artırdı. Bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 18 artan satış hacmi, 356 milyon ünite kasaya ulaşırken, net satış geliri bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 24 artışla 1.6 milyar TL oldu. Aynı dönemde yüzde 10 artan FAVÖK 224 milyon TL oldu. CCİ CEO'su Michael A. O'Neill, çift haneli satış hacmi büyümesini 2009'un son çeyreğinden bu yana beş çeyrektir devam ettirmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, "2011'de, birinci çeyrekte olduğu gibi ikinci çeyrekte de hem Türkiye'de hem de uluslararası operasyonlarımızdaki tüm kategorilerde sağlıklı büyüme kaydettik" dedi. O'Neill, sözlerini şöyle sürdürdü: "Uluslararası satış hacmi ikinci çeyrekte yüzde 25.4 arttı. Önemli pazarlarımızdan Kazakistan ve Irak yüzde 30'un üzerinde büyüme oranlarına ulaşırken Pakistan yüzde 10'un üzerinde büyüdü. Azerbaycan satış hacmi ise aynı kaldı. Dünyada etkili olan zorlu ekonomik şartlara rağmen, gelişmekte olan fırsatlara odaklanan şirketimizin iyi performans göstermesinden memnuniyet duyuyorum."
YENİ MESAJ - İSTANBUL
Türkiye, Pakistan, Orta Asya ve Ortadoğu'da 10 ülkede 20 fabrikası ile faaliyet gösteren Coca-Cola İçecek, 2011 yılı yarıyıl finansal sonuçlarını açıkladı. Üst üste 5 çeyrektir sürdürdüğü çift haneli satış hacmi büyümesini yılın ilk yarısında da devam ettirdi. Yılın ilk yarısında çift haneli büyümesini koruyan CCİ, 5 çeyrek üst üste konsolide satış hacmini artırdı. Bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 18 artan satış hacmi, 356 milyon ünite kasaya ulaşırken, net satış geliri bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 24 artışla 1.6 milyar TL oldu. Aynı dönemde yüzde 10 artan FAVÖK 224 milyon TL oldu. CCİ CEO'su Michael A. O'Neill, çift haneli satış hacmi büyümesini 2009'un son çeyreğinden bu yana beş çeyrektir devam ettirmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, "2011'de, birinci çeyrekte olduğu gibi ikinci çeyrekte de hem Türkiye'de hem de uluslararası operasyonlarımızdaki tüm kategorilerde sağlıklı büyüme kaydettik" dedi. O'Neill, sözlerini şöyle sürdürdü: "Uluslararası satış hacmi ikinci çeyrekte yüzde 25.4 arttı. Önemli pazarlarımızdan Kazakistan ve Irak yüzde 30'un üzerinde büyüme oranlarına ulaşırken Pakistan yüzde 10'un üzerinde büyüdü. Azerbaycan satış hacmi ise aynı kaldı. Dünyada etkili olan zorlu ekonomik şartlara rağmen, gelişmekte olan fırsatlara odaklanan şirketimizin iyi performans göstermesinden memnuniyet duyuyorum."
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.

















































































