Çin oyun platformu Nimo TV, Türkiye'de
Dünya çapında 10 milyondan fazla aktif kullanıcısı bulunan oyun yayın platformu Nimo TV, Türkiye pazarına Gaming İstanbul ile girmeye hazırlanıyor
27.01.2020 18:39:00





Çin'in en büyük canlı yayın oyun platformu ve Tencent'in ortak olduğu Huya şirketi çatısı altında bulunan Nimo TV; ana sahne, Influencer Lounge ve giriş bilekliği sponsoru olduğu Gaming İstanbul'da Türk kullanıcılarına merhaba diyecek. 10 milyondan fazla aktif kullanıcıya sahip ve oyun severlerin favori mobil yayın mecralarından olan Nimo TV, Gaming İstanbul ile başlayarak Türkiye pazarında çeşitli faaliyetlerde bulunacak. Nimo TV CEO'su Fee Liu, "Türkiye'de 30 milyondan fazla oyuncu var, dolayısıyla burası bizim için çok önemli bir pazar" dedi.
EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.




























































































