Çağrı merkezlerinde çalışan sayısı arttı
Türkiye Bankalar Birliği, Mart ayı ‘Çağrı Merkezleri İstatistikleri'ni açıkladı
22.04.2012 00:00:00
Türkiye Bankalar Birliği, Mart ayı ‘Çağrı Merkezleri İstatistikleri'ni açıkladı. İstatistiklere göre, çağrı merkezlerinde çalışanların sayısı 212 kişi artarak 6 bin 987 kişi oldu. Türkiye Bankalar Birliği, ‘Çağrı Merkezleri İstatistikleri'ni açıkladı. Açıklamaya göre, Ocak-Mart 2012 döneminde, çağrı merkezi çalışan sayısı 6 bin 987 kişi olurken, bu rakamın 5 bin 887'si yarı ve tam zamanlı çalışan müşteri temsilcilerinden oluştu. Destek hizmeti veren personel sayısı 404 ve yönetici sayısı 696 kişi oldu. Ocak-Mart 2012 döneminde, bir önceki döneme göre çağrı merkezi çalışan sayısında 212 kişilik bir artış gerçekleşti. Müşteri temsilcisi sayısı 215 kişi, destek hizmeti veren personel sayısı 11 kişi artarken, yönetici sayısı ise 14 kişi azaldı. Ocak-Mart 2012 dönemi itibariyle çağrı merkezinde çalışanların yüzde 73'ü kadınlardan oluştu. Bu oran müşteri temsilcilerinde yüzde 75, destek hizmeti veren personelde yüzde 69, yöneticilerde ise yüzde 65 oldu. Verilere göre, çağrı merkezinde çalışanların yüzde 77'si İstanbul'da. Yaş ortalamaları müşteri temsilcilerinde 26, destek hizmeti veren personelde 30, yöneticilerde ise 32 düzeyinde. İHA
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.